اطلاعات دوره
وبینار دوره روش های مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز
مسیر آموزشی

وبینار دوره روش های مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توضیحات وبینار توضیحات وبینار کارگاه مهارت های مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز اگه کتاب میخرید و بعد از خوندن چند صفحه میذاریدش کنار اگه کلی کتاب نخونده دارین اگه آزمون دارید و باید کلی کتاب بخونید و تو ذهنتون تثبیت کنید! حتما شرکت تو کارگاه ۴ جلسه ای روش مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز ما بهتون کمک میکنه با شرکت توی این کارگاه و انجام تمرینات یک ماهش سرعت مطالعتون حداقل دو برابر میشه   ? توی این کارگاه با آموزش این سرفصل ها در خدمت شما هستیم: ساخت عادت ها روش مطالعه موثر تکنیک های تند خوانی خلاصه نویسی به روش مایند مپ راهکارهای افزایش سرعت عملکرد مغز و بهبود حافظه تکنیک های تمرکز و تمرین های  ذهن آگاهی و کلی مطلب در مورد عملکرد مغز و یادگیری تدریس میشه      مدرسان این دوره: ۱. خانم سعیده قواسی ارشد زبانشناسی دانشگاه تهران مدرس بیش از 31 دوره کارگاه های تندخوانی و بهبود فردی در مدارس برگزیده شهر تهران مدرس کارگاه های روش مطالعه موثر و تندوانی در موسسات و مراکز آموزشی برتر تهران   ۲. خانم راضیه صفاری فرد دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران مدرس کارگاه های مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار کننده کارگاه های ذهن آگاهی، تمرکز و روش مطالعه در مدارس نویسنده کتاب: ذهن آرام-زندگی آرام پژوهشگر بنیاد ملی نخبگان استان تهران   هزینه کارگاه: هزینه اصلی این دوره به صورت مجازی 470 است که در اینجا تنها با قیمت 299 هزار تومان به فروش میرسد. این کارگاه به صورت مجازی و وبینار در این سایت در 4 پنجشنبه به مدت یک ماه برگزار میگردد. کارگاه رسما از تاریخ 29 فروردین 1399 آغاز میشود. البته ما شما رو نه در طول دوره و نه بعدش رها نمیکنیم. تمرینات از جلسه اول به صورت روزانه برای شما فرستاده شده و پیشرفت شما توسط اساتید دوره مورد بررسی قرار میگیرد. بعد از پایان دوره هم هر ماه به شما کتابهایی معرفی میشه که اگر دوست داشته باشین با هم تمرینات تندخوانی رو ادامه بدیم تا عادتی که شکل گرفته از بین نره.   جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به شماره زیر پیام دهید: 09397495317
دوره وبینار دوره روش های مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سعیده قواسی،راضیه صفاری فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دوره روش های مطالعه موثر، تندخوانی و تمرکز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی