اطلاعات دوره
وبینار دوره مقدماتی پلاگین Advanced Custom Fields
مسیر آموزشی

وبینار دوره مقدماتی پلاگین Advanced Custom Fields

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حسن سلگی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پس از اتمام این دوره چه اتفاقی برای من می افتد ؟ شما میتوانید تعداد زیادی از فیلد های دلخواه را به قسمت های مختلف قالب تان اضافه کنید و ویژگی های بیشتری به قالبتون بدید.   افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته چيست و چه ميكند؟ در وردپرس قبل از اينكه Advanced Custom Fields را داشته باشيد مي‌توانستيد يك پست ايجاد كنيد و براي آن پست عنوان انتخاب كنيد، تعدادي تگ بزنيد، دسته انتخاب كنيد و تصوير شاخص بگذاريد. ولي اگر به فيلدهاي بيشتري نياز داشته باشید باید چکار کنید؟ اگر در سايت خود كتاب معرفي مي كنيد و دلتان ميخواهد كه هنگام نوشتن یک پست معرفي كتاب، در فيلدهاي مختلفي نام نويسنده،مترجم، ناشر سال نشر، شابك و... را درج كنيد تا به صورت منظم در قالب نمایش داده شود، آن وقت چه ميكنيد؟   مشخص است! سراغ افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته مي‌رويد.   ACF (افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته) افزونه‌ای است که با استفاده از آن می توانید زمینه های دلخواه در وردپرس بسازید. با این افزونه ی بسیار کاربردی و ساده می توانید زمینه های اضافی بسیار پیشرفته ای را به دلخواه ایجاد کنید.این افزونه راه حلی مناسب برای سایت های وردپرسی است که می خواهند داده‌های انعطاف‌پذیر شبیه به سیستم‌های مدیریت محتوای حرفه ای داشته باشند.  آیا می دانید آقای chrislema از بزرگترین فعالان وردپرس در سایت خود این افزونه را به جزء افزونه هایی که هر سایت باید داشته باشد نام برده است؟ آیا می دانید گروه wpmudevبه عنوان بزرگترین و حرفه ای ترین گروه های تولید کننده افزونه و قالب وردپرس و همچنین بزرگترین فروم وردپرسی این افزونه را جزء 25 افزونه ای که باید حتما داشته باشید نام برده؟ آیا می دانید کمپانی فوق مشهور لیندا (lynda) یک دوره آموزش اختصاصی این افزونه را ارائه کردهاست؟ آیا می دانستید آقای Chris Coyier نویسنده سایت css-tricks این افزونه را جزء افزونه هایی که همیشه استفاده می کند معرفی کرده است؟ نسخه رایگان این افزونه بیشتر از 2.5 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.9 از 5 گرفته است؟
دوره وبینار دوره مقدماتی پلاگین Advanced Custom Fields دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حسن سلگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دوره مقدماتی پلاگین Advanced Custom Fields را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی