اطلاعات دوره
وبینار دوره کارافرینی دانشگاه تورونتو
مسیر آموزشی

وبینار دوره کارافرینی دانشگاه تورونتو

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:ميثاق حسينى0
  • زمان:30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

«کارگاه ۵ روزه کارافرینی براساس متد دانشگاه تورونتو-جلسه مقدماتی» دوره کامل کارافرینی بر اساس متد دانشگاه تورونتو ، این دوره در دانشگاه ها ی برتر دنیا از جمله دانشگاه تورونتو و ام ای تی تدریس میشود و ما مفتخریم که این دوره را به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنیم.   در این جلسه مقدماتی راجع به کلیات کارافرینی و سرفصل ها ومعرفی کتاب های تدریس شده میپردازیم و در صورت آمادگی شما عزیزان از تعداد محدودی ثبت نام برای دوره ی ۵ جلسه ای در ۵ هفته صورت خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر راجع به این دوره ی ۵ جلسه ای در وبینار مقدماتی شرکت فرمایید. شماره پشتیبانی 09128942943 ------- امیر کیست؟ امیر خ.ب ملقب به امیرتورونتو  کارگردان ، طراح و مجری سری مستند مرغ همسایه و متعاقبا مدیای امیرتورونتو است. وی عضو انجمن نخبگان ایران و از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف میباشد که سالها پیش برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس مدیریت زنجیره عرضه و ام بی ای با بورس تحصیلی به کانادا میرود. امیر در بزرگ ترین شرکت های دنیا از جملهHolcim , PwC   در زمینه بیگ دیتا ،  تکنولوژی و مشاوره مدیریت دارای پست های حساس بوده و به عنوان مشاور تکنولوژی در با پرستیژترین شرکت دنیا به نقل از مجله ی فوربز فعالیت کرده. وی همچنین موسس و president چندین باشگاه سخنرانی  corporate club میباشد. امیرکار تولید محتوا را ابتدا از داخل شرکت های مولتی نشنال، با مصاحبه و نمایش رهبری مدیران ارشد و در مورد فرهنگ صحیح کاری شروع کرده و با تولید فیلم های خلاق و اموزشی-انگیزشی توانست استقبال بی نظیری به دست بیاورد. گذشته در فضای انگلیسی ،امیر در تولید محتوای فارسی هم بسیار فعال بوده است و برنامه های متنوع و جذابی را در اپارات و یوتیوب تولید و پخش کرده است که همگی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. تلفیق تجربیات موفق امیر در بیگ دیتا، تکنولوژی ، E-commerce  و تسلط وی به تولید با کیفیت ترین محتواها، برگ برنده و عوامل متمایز کننده امیر و نوع کار وی میباشند. محبوبیت امیر در فضای مجازی و مدیا به هوش اجتماعی ، تسلط بالای وی به هنر سخنرانی، حس وطن پرستی ، و تجربیات کاری  وتحصیلی منحصر به فرد وی میباشد.  امیر همچنین دارای تحصیلات مدیریت پروژه از دانشگاه مکگیل و کارافرینی از دانشگاه تورونتو میباشد. برای آشنایی بیشتر با امیر میتوانید به کانال های زیر مراجعه کنید: aparat.com/amirtoronto instagram.com/amir.in.toronto https://youtu.be/Nby4-7N6rUk
دوره وبینار دوره کارافرینی دانشگاه تورونتو دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط ميثاق حسينى مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار دوره کارافرینی دانشگاه تورونتو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی