اطلاعات دوره
وبینار رایگان ازدواج موفق
مسیر آموزشی

وبینار رایگان ازدواج موفق

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زوجیت در نظام هستی یکی از قوانین الهی است و اختصاص به انسان ندارد اما تنها تفاوت ما با دیگر موجودات این است که زوج را خودمان با اختیار انتخاب می کنیم. در حقیقت ما انسانها دو نوع تولد و دو نوع مرگ داریم تولد و مرگ اجباری که از دست ما بیرون است و تولد و مرگز اختیاری یعنی ازدواج و مرگ اختیاری یعنی طلاق. آمارها نشان می دهد که یکی از علل بسیار مهم موفق نبودن خانواده ها در زندگی مشترک و افزایش طلاقهای عاطفی و رسمی بد وارد شدن به زندگی مشترک است. شما چه نظری دارید؟ آیا باور می کنید 90 درصد دوستی ها و ارتباطات نادرست قبل از ازدواج به زندگی مشترک نمی انجامد و 90 درصد زندگی هایی هم که بر مبنای این نوع ارتباطاتشکل می گیرد یا دچار طلاق عاطفی است یا به طلاق می انجامد؟  اگر هنوز ازدواج نکرده اید و حتی در دوران نامزدی هستید و زوجیت شما رسمیت پیدا نکرده یا کسانی را در این موقعیت می شناسید توصیه می کنم فقط 60 دقیق وقت بگذارید تا آگاهانه نسبت به تولد اختیاری خود تصمیم بگیرید و خدای ناکرده به ناچار به مرگ اختیاری تن ندهید. این وبینار یا به شما کمک می کند که با موفقیت ارتباط ناسالم را کنترل  و یا آن را با موفقیت به ازدواج تبدیل کنید. پیشنهاد می کنم که افراد متأهل ترجیحا در این وبینار شرکت نکنند. برای آنها شرکت در وبینار طلاق عاطفی (پنجشنبه 14 فروردین) مناسب است.     
دوره وبینار رایگان ازدواج موفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حجت الله بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان ازدواج موفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی