اطلاعات دوره
وبینار روش‌های درآمدزایی به کمک وبینار!
مسیر آموزشی

وبینار روش‌های درآمدزایی به کمک وبینار!

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا می دانستید که برخی از مدرسان وبینار در ایسمینار با برگزاری وبینار درآمد چند میلیونی داشنند؟ شاید قبول این واقیعت برای شما سخت باشد اما باورتان شود یا نه این اتفاق هر روز و هر هفته در ایسمینار می‌افتد. بد نیست بدانید که برگزارکنندگان وبینار معمولا کار خاصی قرار نیست انجام بدهند و با داشتن یک لپ تاپ از هر جای دنیا می توانند به راحتی وبینار برگزار کنند. منظور از برگزاری وبینار این نیست که شما وبیناری را تعریف کنید و از طریق فروش بلیت های آن درآمد کسب کنید بلکه می توانید ویدئوی آن وبینار را هم بعد از برگزاری، در پلتفرم ایسمینار به فروش برسانید. پس تا اینجا شما حداقل 2 بار می توانید فقط از یک وبینار درآمد کسب کنید. چی از این بهتر! در این وبینار دقیقا قرار هست روش های مختلفی که می‌شود با برگزاری وبینار درآمدزایی کرد را از مانوئل اوهانجانیانس بنیانگذار ایسمینار (جایی که در آن بیش از 50000 دقیقه وبینار برگزار شده؛ یعنی حرفه ای این حوزه) یاد بگیرید و اولین وبینارتان را در ایسمینار برگزار کنید. یا اگر قبلا وبینار برگزار کردید الان فرصت خوبی هست تا بتوانید ایده ها و روش های جدید را بیاموزید. مخاطبان وبینار: مدرسین و سخنوران موسسات آموزشی استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط افرادی که در زمینه ای دارای مهارت و دانش هستند و می خواهند از مهارت و دانشی که دارند درآمد کسب کنند.
دوره وبینار روش‌های درآمدزایی به کمک وبینار! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار روش‌های درآمدزایی به کمک وبینار! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی