اطلاعات دوره
وبینار شبکه سازی حرفه ای و پول ساز در کسب و کار
مسیر آموزشی

وبینار شبکه سازی حرفه ای و پول ساز در کسب و کار

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وقتی اطلاعات تماس موبایل شما میلیونها تومان می ارزد! از جمله مهمترین نکات در گسترش کسب و کار و افزایش درآمد شبکه سازی (Networking) می باشد. ما در گوشی تلفن همراه خود اطلاعات تماس مخاطبان گوناگونی را داریم که هرکدام در کسب و کاری مشغولند. گاهی کافی است با در نظر گرفتن پتانسیل شغلی هر کدام از آنها، یکی را به دیگری وصل کنیم تا فضایی برای کسب و کار مشترک ایشان ایجاد شود. درنتیجه ما هم از این رابطه کاری منتفع می شویم و به نوعی راه درآمدی آسان و بی دردسر خواهیم داشت که گاهی از درآمد ثابت ما می تواند بیشتر باشد. همچنین گاهی در کسب و کار خود نیاز به گرفتن ارتباط با افرادی داریم که به سبب سمت شغلی بالا دور از دسترس هستند و همچنین افرادی مانند منشی و کارمندان همواره اجازه دسترسی آسان به این افراد را نمی دهند. گاهی پس از پیگیری فراوان شاید فقط برای چند دقیقه کوتاه بتوانیم با آنها هم صحبت شویم و بسیار مهم است بدانیم چطور باید در آن زمان کوتاه با تکنیک هایی حرفه ای خودمان را به شکلی اثربخش معرفی کنیم. شبکه سازی در زمینه های گوناگون و برای افراد مختلف کاربردهای موثری دارد: صاحب ایده ای که دنبال سرمایه گذار می گردد فروشنده ای که تلاش می کند با فردی با شغل بلندپایه قراری کاری داشته باشد فردی با روابط عمومی بالا که علاقه دارد از این روابط درآمد کسب کند فعالان حوزه بازاریابی شبکه ای و ...
دوره وبینار شبکه سازی حرفه ای و پول ساز در کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حمید محمدی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شبکه سازی حرفه ای و پول ساز در کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی