اطلاعات دوره
وبینار هک راه اندازی کسب و کار آنلاین
مسیر آموزشی

وبینار هک راه اندازی کسب و کار آنلاین

89,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 89,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین باید از کجا شروع کنیم؟ ایده ی اولیه ی خودمان را چگونه به یک ایده مناسب برای ایجاد کسب کار تبدیل کنیم ؟ از کجا بفهمیم که ایده ی ما مناسب برای راه اندازی کسب و کار است؟ در این وبینار به هر آنچه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین نیاز دارید را می توانید یاد بگیرید. حتی اگر کسب و کاری دارید و نیاز به توسعه ی آن دارید در این وبینار ایده هایی برای توسعه آن با شما به اشتراک گذاشته می شود. اگر فکر می کنید ایده ی شما قابلیت تبدیل شدن به یک کسب و کار را ندارد پیشنهاد می کنیم حتما در این وبینار شرکت کنید. این وبینار به درد چه کسانی می خورد ؟ کسانی که می خواهند یک کسب و کاری راه بیاندازند  کسانی که کسب و کاری دارند اما ایده ای برای توسعه آن ندارند  کسانی که ایده ای دارند اما نمی دانند آن را به کسب و کار تبدیل کنند یا خیر   
دوره وبینار هک راه اندازی کسب و کار آنلاین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 290 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط امیرحسین ثقه الاسلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 89,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار هک راه اندازی کسب و کار آنلاین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی