اطلاعات دوره
راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان
مسیر آموزشی

راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:قدیر یلمه2.2
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تو این وبینار من تجربیات خودم رو از راه اندازی یک کسب و کار تا رسوندن اون به درامد حداقل ماهانه ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومن رو در اختیار شما قرار دادم و مواردی همچون پیش نیاز ها. مسیر رسیدن به درامد. استخدام و چالش های مدیریت منابع انسانی و جذب سرمایه گذار خردمند صحبت کردم و این وبینار مناسب افرادیه که دوست دارن یه کسب و کار شخصی برای خودشون راه اندازی کنن ولی نمیدونن تو مسیرشون چه چالش هایی رو پیش و رو دارن!
دوره راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط قدیر یلمه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راه اندازی کسب و کار شخصی برای برنامه نویسان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

amir.a.m.i.r

عالی

ایمان

دوره بنظرم بهترین دوره ای هست که تا حالا دیدم اما اگه بعد از هر ویدیو چند تا سوال در مورد همون ویدیو برای سنجیدن فهم کاربر داشت خیلی خوب می بود

mahdi ahadi

معرکه بود

zahra

خیلیییی عالی و تاثیر گذار

rezartek2

خفننننننننن ترین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی