اطلاعات دوره
وبینار شناخت نیازهای واقعی مشتریان با کاربر پژوهی
مسیر آموزشی

وبینار شناخت نیازهای واقعی مشتریان با کاربر پژوهی

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:بیژن آریانا0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شرط لازم برای موفقیت هر خدمت یا محصولی در بازار ایجاد ارزش افزوده ای توسط آن خدمت یا محصول است. ایجاد ارزش رابطه تنگاتنگی با حل مشکلات، برآوردن نیازها، یا حتی خلق نیازهای جدید دارد. مفاهیمی مانند نیاز اصولا مفاهیمی انسانی هستند و به سادگی و تنها با دید فن محورانه نمیشود آنها را درک کرد. به همین دلیل فرآیند طراحی و توسعه محصولات و خدمات در بازار رقابتی امروز ، همان اندازه که فن آورانه است، انسان مدار هم هست و درک نیازها و نحوه تصمیم گیری های کاربران از ابتدای فرآیند طراحی تا انتهای آن حضور پررنگی دارد. به همین دلیل روشهای متنوعی تحت عنوان کاربرپژوهی در سه دهه گذشته برای این کار تدوین شده اند و کمتر کسب و کاری است که امروزه از کاربرپژوهی بی نیاز باشد. در ایران متاسفانه به دلیل عدم وجود تجربه و منابع آموزشی کافی بخش بزرگی از کسب و کارها یا هنوز روش نظام مندی برای کاربرپژوهی ندارند و یا به دلیل در نظر نگرفتن جزییات پیاده سازی این روشها معمولا تصمیمات خود را بر مبنای داده های نامعتبر می گیرند. در این وبینار تلاش می شود تا یک دسته بندی کلی از این روشها ارائه شود تا تصویری واضح تر از این مفهوم به مخاطب داده شود. سپس برخی اشتباهات رایج در ایران در مورد کاربرپژوهی توضیح داده می شوند. در پایان دو روش با ذکر مثال با جزییات عملی توضیح داده می شوند و منابعی برای مطالعه طیف گسترده تری از روشها نیز معرفی خواهند شد. در قسمت بحث تلاش خواهد شد تا برای تعدادی از صورت مساله های واقعی که شرکت کنندگان ارائه می کنند روشهای کاربرپژوهی مناسب پیشنهاد داده شود.
دوره وبینار شناخت نیازهای واقعی مشتریان با کاربر پژوهی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط بیژن آریانا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شناخت نیازهای واقعی مشتریان با کاربر پژوهی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی