اطلاعات دوره
وبینار قدم صفر سخنرانی به زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

وبینار قدم صفر سخنرانی به زبان انگلیسی

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر تشنه سخنرانی به زبان انگلیسی هستید قرار است در این وبینار به عطش شما پایان دهیم. البته به این نکته توجه داشته باشید که اصلا قرار نیست با شرکت در این وبینار بتوانید به انگلیسی صحبت کنید و بحث ما اصلا یادگیری زبان انگلیسی نیست و خود یادگیری زبان مهارت جداگانه ای است،اما بحث سخنرانی به زبان انگلیسی نیز مقوله ای جدا از یادگیری زبان انگلیسی است. اگر واقعا نمی دانستید و هنوز هم دقیقا نمی دانید برای یادگیری مهارت  سخنرانی به زبان انگلیسی باید از کجا شروع کنید در این وبینار می خواهیم استارت کار را بزنید و همین قدم صفر که بخش بزرگی از کار می باشد را شروع و با موفقیت به پایان برسانید. خیلی وقت ها کارهای بزرگ با اقدامات کوچک شروع می شود و خیلی از کارها به سرانجام نمی رسد چون اصلا هیچ وقت شروع نمی شود. اگر دوست دارید سخنرانی به زبان انگلیسی را بیاموزید این قدم صفر را بردارید تا بیش از پیش به رویای خود نزدیک شوید و تا مدت زمانی دیگر بتوانید به زبان انگلیسی سخنرانی کنید. قدم صفر سخنرانی به زبان انگلیسی،شروع راه و مسیر دوست داشتنی شما یعنی سخنرانی به زبان انگلیسی است. یقین داریم که اگر مشتاق فراگیری سخنرانی به زبان انگلیسی هستید در این وبینار ما را همراهی خواهید کرد.   اگر در مورد این وبینار سوالی دارید با یکی از شماره های 07152855480 و یا 09176858460 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.
دوره وبینار قدم صفر سخنرانی به زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار قدم صفر سخنرانی به زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی