اطلاعات دوره
آموزش ASP.NET Core
مسیر آموزشی

آموزش ASP.NET Core

400,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 400,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ASP.NET Core یک چارچوب توسعه بهینه برای نرم‌افزارها و برنامه‌هایی که در فضای ابری مستقرشده‌اند یا به‌صورت محلی اجرا می‌شوند، ارائه می‌دهد. این چهارچوب شامل اجزای مدولار با حداقل سربار است؛ بنابراین در هنگام ساخت راه‌حل‌های خود انعطاف‌پذیری را حفظ می‌کند. امروزه چارچوب ASP.NET Core در حوزه مهندسی نرم‌افزار و برنامه‌نویسی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. قبل از اینکه به معرفی دوره آموزش ASP.NET Core بپردازیم ابتدا در رابطه با چیستی و چگونگی، مزایا و معایب این چارچوب صحبت کنیم که شما بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آموزش ASP.NET Core برای شما مفید است یا خیر. ASP.NET Core چیست؟ ASP.NET Core یک چارچوب جدید متن باز(open source) و کراس پلتفرم برای ساخت برنامه‌های کاربردی متصل به اینترنت مبتنی بر ابر مدرن، مانند برنامه‌های وب، برنامه‌های اینترنت اشیا و پشتیبان‌های تلفن همراه است. مایکروسافت چهارچوب ASP.NET Core را به‌عنوان یک پلتفرم سبک‌ وزن ایجاد کرد که بر روی ویندوز، لینوکس و macOS اجرا می‌شود. NET Core بسیاری از API های مشابه.NET Framework  را به اشتراک می‌گذارد، به‌جز اینکه کوچک‌تر است و تنها زیرمجموعه‌ای از ویژگی‌های موجود در NET Framework را پیاده‌سازی می‌کند. اساساً برنامه ASP.NET Core Web در هسته خود یک برنامه کنسول است که اطلاعات را در پورت می‌خواند و می‌نویسد. پلتفرم NET Core یک مدل کاربردی کنسول پایه ارائه می‌کند که می‌تواند با استفاده از رابط خط فرمان به‌صورت چند پلتفرمی اجرا شود. افزودن یک کتابخانه وب سرور آن را به یک برنامه وب ASP.NET Core تبدیل می‌کند و این دقیقاً همان کاری است که مایکروسافت انجام داد. ویژگی‌های اضافی، مانند پیکربندی و ورود به سیستم از طریق کتابخانه‌های اضافی اضافه می‌شوند. این چارچوب شامل اجزای مدولار با حداقل سربار است. بنابراین در هنگام ساخت راه‌حل‌های خود انعطاف‌پذیری را حفظ خواهید کرد. می‌توانید برنامه‌های ASP.NET Core خود را به‌صورت کراس پلتفرم در ویندوز، مک و لینوکس توسعه داده و اجرا کنید. در دوره آموزش ASP.NET Core شما به‌صورت عمیق با این چارچوب آشنا خواهید شد و نحوه استفاده و کار آن را نیز رفته‌رفته خواهید آموخت. پایگاه داده مناسب برای ASP.NET Core SQL Server محبوب‌ترین پایگاه داده در هنگام صحبت در مورد ASP.NET Core است زیرا همان چیزی است که مایکروسافت نیز می‌فروشد و همچنین اولین پایگاه داده‌ای است که Entity Framework Core برای آن توسعه‌یافته است. همچنین می‌توانید از SQL Server در لینوکس استفاده کنید زیرا مایکروسافت نسخه لینوکس را توسعه داده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. بیشتر بدانید
دوره آموزش ASP.NET Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط رامین محمدحسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 400,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ASP.NET Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

با تشکر از مکتب خونه مشکلاتی که در دوره وجود داشت که برطرف شده دوره خوب و کاملی هست و استاد دوره فن بیان خیلی خوبی داره گمون نکنم دوره بهتری به زبان فارسی پیدا کنید اگر دنبال چیز کاملتری هستید بهتره سراغ کتاب های رفرنس برید مثل Pro ASP.Net Core که با سرچ میتونید پیدا کنید و دانلودش کنید

علی

من دو روز هست این دوره رو شروع کردم. میتونم بگم واقعا سطح آموزش دوره بسیار پایین هستش. لازم به ذکر هستش که 5 سال هست کار برنامه نویسی بک اند دارم انجام میدم. از مکتب خونه بعید بود. راستی یک سوال یعنی چی برق قطع شد؟ وسط قسمت razor 2 یک دفعه آموزش قطع میشه و مینویسه اینجا برق قطع شد. متاسفم به این سطح آموزش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی