اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار مذاکره تجاری در قرنطینه
مسیر آموزشی

وبینار مذاکره تجاری در قرنطینه

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تا حدود سه ماه پیش هیچکس تصور هم نمی‌کرد که روزهایی فرا برسد که همه از حضور در کنار هم فرار کنیم و در خانه‌نشین شویم. اما ویروس کرونا در مدت زمانی کوتاه تمام دنیا را درنوردیده و هراس ابتلا به بیماری باعث شده در اغلب کشورها، مردم در خانه‌هایشان خود را قرنطینه کنند. همین موضوع باعث شده بسیاری از کسب‌وکارها دچار چالش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اساسی گردند.  پس شیوه‌های رایج قدیمی پاسخگوی ادامه حیات کسب‌وکارها در شرایط بحرانی امروز نیست. اگر تا دیروز، بهترین روش مذاکرات تجاری، مذاکره‌ی رو در رو بود، امروز دیگر چاره‌ای جز مذاکره از طریق ویدئو کنفرانس و تماس تصویری وجود ندارد. نکته مهمی که وجود دارد این است که تقریبا تمام دنیا در موضوع قرنطینه با شما شریک و همدرد هستند و لذا حتی در مذاکرات بین‌المللی هم، دو طرف مذاکره درک روشنی بر لزوم مذاکره آنلاین دارند. پس حالا نه تنها باید مثل سابق، با اصول و فنون مذاکره موفق آشنا باشید بلکه باید مهارت‌ها و راه و رسم مذاکره آنلاین تصویری را بیاموزید و تفاوت‌های آن را با مذاکره حضوری بشناسید. در این دوره وبیناری هر دو مورد آموزش داده می‌شود. این دوره توسط مرکز تخصصی آموزش و مشاوره کسب‌وکار «اپوایزر» برگزار شده و توسط کریدور صادرات و کریدور خدمات فناوری مورد حمایت قرار گرفته است. قابل توجه علاقه‌مندان به حضور در این دوره اینکه کریدور خدمات فناوری، 90 درصد از هزینه دوره را به عنوان عیدی، به شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف می‌دهد. همچنین برای سایرین نیز 70 درصد تخفیف در نظر گرفته است.  
دوره وبینار مذاکره تجاری در قرنطینه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط صادق زویداوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مذاکره تجاری در قرنطینه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی