اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار مقایسه میکروکنترلر AVR و PIC
مسیر آموزشی

وبینار مقایسه میکروکنترلر AVR و PIC

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بسیاری از ما از این دست جمله‌ها  را شنیده ایم "AVR میکروکنترلری صنعتی نیست" یا "میکروکنترلر PIC نویزپذیری کمتری دارد" تا چه میزان نوع میکروکنترلر می‌تواند در قابلیت اطمینان ما به سیستم نهفته طراحی شده، نقش داشته باشد؟ از این منظر چگونه می‌توان میکروکنترلرهای ساخت شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد؟ چه پارامترهایی برای مقایسه وجود دارد؟ در این مقایسه آیا به این نتیجه می‌رسیم که میکروکنترلرهای PIC نویزپذیری کمتری دارند یا خیر؟ به این سوالات در وبینار 21 اسفند ماه پاسخ خواهیم داد.  
دوره وبینار مقایسه میکروکنترلر AVR و PIC دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدجعفر یادگاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مقایسه میکروکنترلر AVR و PIC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی