اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار مهارت های کاربردی غلبه بر استرس
مسیر آموزشی

وبینار مهارت های کاربردی غلبه بر استرس

12,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 12,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استرس تجربۀ بسیار رایجی است که در نتیجۀ انتظارات بیش از حد دیگران و یا حتی خودمان بدون توجه به توانایی هایمان بروز می یابد. اکثر افراد قادر به کنترل استرس خود هستند اما گاهی این کار برای برخی از آنها بسیار سخت می باشد، تا جایی که عملکرد طبیعی آنها را مختل نموده و حتی سلامتی جسمی شان را به خطر می اندازد. همه ما انسانها در طول زندگی با مسائل و موقعیت هایی مواجه می شویم که بخاطر آنها تحت فشار قرار می گیریم. استرس،  فشار و فرسایش بدن به هنگامی است که با محیط پیوسته در حال تغییر سازگار شویم. چنین تغییراتی آثار جسمانی و هیجانی بر ما می‌گذارد و می‌تواند احساسات مثبت یا منفی ایجاد کند. آثار منفی استرس احساس بی اعتمادی ، طرد ، خشم و افسردگی می‌آفریند که این احساسات به نوبه خود به مشکلاتی مانند سردرد، ناراحتی معده، جوش و خارش پوست، بی‌خوابی ، زخم معده، فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته مغزی می‌انجامد. مرگ یک عزیز، تولد یک کودک، ارتقای شغلی یا ایجاد یک رابطه جدید استرس به دنبال می‌آورد. چون این تغییرات ما را مجبور به سازگاری مجدد با زندگی خود می‌کند. سازگاری با شرایط متغیر، بسته به نوع واکنش ما می‌تواند کمک کننده یا آسیب رساننده باشد. لذا یادگیری، مهارتهای مقابله با استرس، بسیار حائز اهمیت می باشد.
دوره وبینار مهارت های کاربردی غلبه بر استرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط عاطفه نکویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 12,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار مهارت های کاربردی غلبه بر استرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی