اطلاعات دوره
وبینار نکات برگزاری یک وبینار موفق
مسیر آموزشی

وبینار نکات برگزاری یک وبینار موفق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قرار است در این وبینار یاد بگیریم که چگونه یک وبینار مَستِر بشویم... هدف ما از برگزاری این وبینار این است که نکاتی را برای برگزاری یک وبینار موفق و حرفه ای به شما بگوییم. این نکات را نمی توانید در جای دیگری پیدا کنید چون حاصل 5 سال تجربه برگزاری وبینار توسط ایسمینار است. برگزاری وبینار چه فایده ای دارد؟ می توانید با هزینه ای خیلی کمتر از یک سمینار یا کارگاه حضوری در آمدزایی کنید. محدودیتی در تعداد مخاطبان نخواهید داشت. چون با حذف محدودیت های جغرافیایی می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و محدود به افرادی که فقط در شهرتان هستند نخواهید شد. می توانید از وبینار به عنوان یکی از ابزارهای محبوب بازاریابی رویدادی و بازاریابی محتوایی برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید. با شرکت در این وبینار چه چیزهایی به دست می آورم؟ 45 دقیقه محتوای آموزشی 15 دقیقه پرسش و پاسخ فیلم ضبط شده وبینار (تا یک هفته بعد از برگزاری وبینار در پنل کاربری شما قابل دسترسی است) + یک هدیه ویژه برای افرادی که در وبینار حضور دارند شرکت در این وبینار پیش نیاز خاصی دارد؟ این وبینار برای همه‌ی برگزار کنندگان وبینار از مبتدی تا پیشرفته و برگزارکنندگان سمینار و کلاس های حضوری مفید است و پیش نیاز خاصی نمی خواهد. بهانه هایی برای شرکت نکردن در این وبینار نشستن پای وبینار سخته الان واسه برگزاری وبینار زوده وبینار برگزار کردن که کاری نداره خودم بلدم
دوره وبینار نکات برگزاری یک وبینار موفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار نکات برگزاری یک وبینار موفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی