اطلاعات دوره
وبینار ورود به بازار کار GIS
مسیر آموزشی

وبینار ورود به بازار کار GIS

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:منصور ادیبی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چطور می شود از بازار GIS پول درآورد؟ همین الان چه مهارت ها و تخصص GIS دارید که دیگران حاضر باشند برای یک ساعت استفاده از مهارت شما، پول پرداخت کنند؟ آیا می دانید بازار کار GIS در ایران و جهان نیازمند استخدام چه افرادی است؟ برای بخش خصوصی کشور، داشتن مدرک دانشگاهی، معدل، نمرات و تعدادی مقاله ISI یا در اولویت نیست یا در اولویت اول نیست! در این وبینار می خواهیم به شما مسیر کسب درآمد GIS را نشان دهیم. در این وبینار ۲ ساعته، منصور ادیبی، مشاور GIS و بنیان گذار آکادمی GISPlus و نویسنده کتاب Web GIS با پایتون، به علاقه‌مندان GIS و افراد جویای کار GIS آموزش می‌دهد چگونه می توان وارد بازار GIS شد و از آن کسب درآمد کرد.   آیا در یکی از این دو جایگاه هستید؟ شما یا در حال تحصیل در دانشگاه و در ابتدای مسیر شغلی‌تان هستید و یا شاغل هستید و علاقمند به تغییر زمینه فعالیت تان می باشید. احتمالاً این سوال را از خود پرسیده‌اید که  می‌خواهم چه کاره شوم؟ و چطور باید درآمد مناسب داشته باشم؟ جواب بسیار ساده است، تنها با رفع نیاز دیگران است که می توان پول درآورد و برای درآمد خیلی زیادتر باید آنچه دیگران به آن بیشتر نیاز دارند و تقاضای بیشتری برای آن وجود دارد را شناسایی کرد و در آن متخصص شد. پس خیالتان راحت باشد که ورود به بازار کار GIS بدون داشتن مهارت های مورد نیاز بازار کار GIS، بدون معناست.   دو مشکل بزرگ در یافتن شغل مناسب و موفق شدن در آن در دوره کاری خودم در ۱۵ سال گذشته، همواره دغدغه استخدام مناسب ترین نیروها را داشته ام و پس از سال ها تلاش در حوزه استخدام GIS و نیروهای مناسب برای کار GIS، به این نتیجه رسیدم که بیشتر افرادی که برای گزینش و مصاحبه به من مراجعه کردند، دو نگرش بسیار اشتباه داشتند: داشتن مدرک دانشگاهی کفایت می کند داشتن نوعی توهم و رویا پردازی نسبت به محیط کار و آینده شغلی لذا هدف این وبینار را بر مبنای شفاف کردن تفاوت دانشگاه و بازار کار و همچنین تقاضاهای موجود در بازار GIS و مهارت ها و فرصت های شغلی GIS برای ورود به بازار کار بنا گذاشتم تا مسیر شما برای ورود به بازار کار GIS آسان شود و راهکارهایی به منظور کسب آمادگی برای ورود به بازار کار یاد بگیرید.   نقشه راه ورود به بازار کار GIS اگر می خواهید یک نقشه راه خوب و مطمئن برای یادگیری مهارت های بازار کار GIS  و ادامه کار در این حوزه داشته باشید، وبینار بازار کار GIS، کار را برای شما آسان کرده تا در وقت و انرژی‌تان صرفه‌جویی و مراحل یادگیری را بهتر و سریع‌تر طی کنید. آموزش های آکادمی GISPlus در ادامه کار برای حرفه ای شدن با شما خواهد بود تا پس از آن بتوانید به بازار کار GIS  وارد شوید و زمینه فعالیت و متخصص شدن برای آینده کاری خود را تضمین نمایید.   در انقلاب صنعتی چهارم، بسیاری از شغل های دنیا از بین می روند انقلاب صنعتی چهارم در راه است و بسیاری از شغل ها از بین می روند. خوشبختانه خدمات GIS در بین شغل هایی است که از بین نمی روند. آیا دید کافی درباره آینده شغلی GIS دارید؟ آیا می دانید روی چه مهارت هایی سرمایه گذاری کنید، آینده شغلی و درآمد بهتری را خواهد داشت؟   در این وبینار بر اساس نتایج تحقیقات بین المللی و تقاضاهای موجود در بازار کار جهانی و نیز با تجارب حاصل از بیش از یک دهه فعالیت در بازار GIS ایران داشته ام، تلاش می کنم به شما، بهترین مهارت ها برای داشتن یک آینده شغلی مناسب در زمینه GIS را معرفی کنم.  
دوره وبینار ورود به بازار کار GIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط منصور ادیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ورود به بازار کار GIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی