اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
بهبود ارتباط موثر، فراگیری تکنیک‌ها و نکات مهم مهارت‌های ارتباطی
مسیر آموزشی

بهبود ارتباط موثر، فراگیری تکنیک‌ها و نکات مهم مهارت‌های ارتباطی

35,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 35,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بهتر است بدانیم امروزه بجز تخصص و مهارت افراد در بازار و کسب و کار، کیفیت مهارت‌های ارتباطی هر فردی، مهمترین پارامتر موفقیت در زندگی شخصی و کاری‌ست. به طوری که در قرن بیست و یکم، بالغ بر %۸۰ موفقیت افراد در گرو ارتباطات آنهاست (منبع: برایان تریسی). کیفیت ارتباط شما با اعضای خانواده، دوست، همسایه، کارمندان‌تان به شدت در میزان حس خوشبختی و درآمد شما تاثیرگذار است. امروزه به هر شکل و متدی میبایست تلاش کرد تا کمیت و کیفیت ارتباطات را افزایش داد. تعدد روابط به طرز شگرفی در پیشرفت شما دخیل است. توضیح این مورد بسیار مهم و حیاتی را در رویداد «مگنت» بطور شفاف و کاربردی توضیح خواهیم داد.   خواندن مقاله کوتاهِ با عنوان «غارنشینی و خوش نشینی» به شما توصیه می‌شود  
دوره بهبود ارتباط موثر، فراگیری تکنیک‌ها و نکات مهم مهارت‌های ارتباطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امیر زمانیها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 35,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهبود ارتباط موثر، فراگیری تکنیک‌ها و نکات مهم مهارت‌های ارتباطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی