اطلاعات دوره
وبینار چرا اینروزها همه از «كوچینگ» می گویند؟
مسیر آموزشی

وبینار چرا اینروزها همه از «كوچینگ» می گویند؟

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این روزها همه از كوچینگ صحبت می كنند!  كوچینگ رشد فردی، كوچ كسب و كار و خلاصه بازار كوچینگ حساب داغ شده است. خیلی از كسانی كه قبلا موضوعی برای ارائه داشتند با اضافه كردن واژه كوچینگ بازار گرمی می كنند.  اما چرا اینقدر موضوع كوچینگ جذاب است.  در این وبینار آخرین نتایج پژوهش انجام شده توسط فدراسیون جهانی كوچینگ ICF را با هم مرور می كنیم و خواهیم فهمید چرا تا این اندازه كوچینگ جذاب است! درآمد حاصل از این وبینار با افتخار به ستاد دیه استان تهران جهت كمك به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد تقدیم می شود.   
دوره وبینار چرا اینروزها همه از «كوچینگ» می گویند؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد اعظمی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چرا اینروزها همه از «كوچینگ» می گویند؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی