اطلاعات دوره
وبینار کاربردی متقاعد سازی (تکنیک های حرفه ای فروش موفق)
مسیر آموزشی

وبینار کاربردی متقاعد سازی (تکنیک های حرفه ای فروش موفق)

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مجید مجیدی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا میخواهید در ارتباطات و فروش، روی فرد مقابل خود تاثیر بگذارید؟ آیا به دنبال یادگیری تکنیک‌های علمی و تضمینی برای متقاعدسازی مخاطبین هستید؟​​​​ آیا یادگیری اصول متقاعدسازی میتواند شما را به فرد موفق‌تری تبدیل کند؟ وبینار کاربردی متقاعدسازی در فروش در این وبینار چه چیزی یاد نمیگیریم : ساختار پیچیده مغز انسان تئوری های سخت علمی روش های غیرقابل اجرا در این وبینار چه چیزی یاد میگیریم : ساختار سه گانه مغز و نقش هر کدام در تصمیم­گیری تکنیک های جهانی تاثیرگذاری و متقاعدسازی اصول ارتباط با ناخودآگاه مشتریان روش های اجرایی و کاربردی اصول و فنون درگیر کردن ذهن مشتری   در پایان این وبینار، شما با تکینک های تضمینی، علمی و کم هزینه ای برای تاثیرگذاری و متقاعدسازی مخاطبین آشنا خواهید شد.   آیا مطالب این وبینار کاربردی است؟ اگر شما این سوال را بپرسید احتمال می‌دهم که تجربه ناخوش‌آیندی داشتید مثلاً: در دوره­های آموزشی شرکت کردید که اصلاً کاربردی نبوده‌اند. کتاب­هایی مطالعه کرده­اید که در نهایت هیچ تکنیک و راهکاری ارایه نداده­اند. حرفهایی شنیده اید که هیج نکته اجرایی نداشته است و حق دارید که نگران باشید اما... در این وبینار تمام مطالب کابردی و اجرایی است که میتوانید در ارتباطات خود و فرایند فروش به کار گرفته و نتایج متفاوتی کسب کنید.   درباره مجید مجیدی مدرس وبینار: کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک تهران مترجم سه عنوان کتاب (کلیک طلایی(چاپ دوم)، ارایه موفق(در حال چاپ)، فروش انسانی(در حال آماده‌سازی) عضو تحریریه مجله موفقیت (پرتیراژترین مجله کشور) و نویسنده بخش بازاریابی و فروش مدیر اجرایی مرکز آموزش و مشاوره کسب­وکار آوان مدیر اجرایی کارگزاری توسعه اشتغال وزارت کار در استان قم عضو نیم مشاوران توسعه اشتغال وزارت کار در استان قم مدرس، مشاور و محقق  فروش، بازاریابی و مهندسی ذهن مشتری  
دوره وبینار کاربردی متقاعد سازی (تکنیک های حرفه ای فروش موفق) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید مجیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کاربردی متقاعد سازی (تکنیک های حرفه ای فروش موفق) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی