اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ۱۳ شغل طلایی برای مهاجرت به کانادا -آنلاین با تورونتو
مسیر آموزشی

وبینار ۱۳ شغل طلایی برای مهاجرت به کانادا -آنلاین با تورونتو

24,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 24,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:شارون sharon0
  • زمان:1 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرصت طلایی برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان با سلام و شادباش در این وبینار تیم امیرتورونتو و خانم شارون از تورونتوی کانادا به سریعترین و بهترین راههای مهاجرت بخصوص برنامه جدید استان ساسکاچوان برای ۱۳ شغل طلایی با کمترین هزینه و از طریق نیروی متخصص اشاره خواهند کرد, همچنین پاسخگوی سوالات مهاجرتی شما در زمینه های مختلف میباشند میباشند. برای دریافت کد تخفیف اینستاگرام ما رو به ای دی amir.in.toronto  فالو کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقالات مهاجرتی و دوره های مفید به وبسایت amirtoronto.com  مراجعه کنید. این وبینار به صورت انلاین برگزار شده و شما صدا ، تصویر و مطالب ارایه دهنده را مشاهده خواهید کرد درحالیکه قادر خواهید بود در پنل سوالات، سوالات خود را به صورت تایپی مطرح کنید. امیدواریم که در این رویداد آنلاین حضور یابید.   با تشکر، تیم Amir Toronto پشتیبانی ۰۹۱۲۸۹۴۲۹۴۳  
دوره وبینار ۱۳ شغل طلایی برای مهاجرت به کانادا -آنلاین با تورونتو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط شارون sharon مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ۱۳ شغل طلایی برای مهاجرت به کانادا -آنلاین با تورونتو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی