اطلاعات دوره
وبینار ورود به بازار بورس
مسیر آموزشی

وبینار ورود به بازار بورس

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:سامان قدری0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازار بورس چیست ؟ به اختصار بازار بورس بازاری است که در آن افراد به خرید و فروش سهام شرکت ها و کالا می پردازند. بورس اوراق بهادار تهران یا همان بورس ایران مرکز خرید و فروش سهام شرکت های ایرانی می باشد. شما در این بازار می توانید به صورت آنلاین سهام شرکت ها خودرویی - بانکی - صنایع و... را خریداری کنید و در آن ها سرمایه گذاری کنید حداقل سرمایه مورد نیاز جهت ورود به بازار بورس : حداقل سرمایه جهت ورود به بازار بورس مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است. شما با این مبلغ و فقط با شرکت در عرضه های اولیه بورسی می توانید حداقل ۵۰ درصد سود بدست آورید.  درباره دوره ورود به بازار بورس : در این دوره سعی شده همراه با بیان مطالب آموزشی پایه ای و بسیار مهم به زبان ساده , تجارب مهم چند ساله مدرس در خصوص بازار بورس ایران در زمانی کوتاه اما بسیار مفید در اختیار شرکت کننده های دوره قرار گیرد. شما در این دوره می آموزید که چگونه در بازار بورس ایران اقدام به خرید و فروش سهام شرکت ها کنید و نکات مهم زمان خرید و فروش ( نقطه خرید و نقطه فروش ) را می آموزید همچنین با تعدادی از الگو های مهم تحلیل تکنیکال آشنا می شوید و می توانید بر اساس آن ها اقدام به خرید و فروش سهام کنید. این وبینار در یک جلسه ۳ ساعته برگزار می شود و شما حتی اگر نتوانید در تاریخ برگزاری وبینار در آن شرکت کنید در صورت خرید بلیت ویدیو های وبینار برای شما ارسال خواهد شد همچنین در هنگام برگزاری دوره امکان سوال و جواب توسط شرکت کننده ها وجود دارد . پس از اتمام این دوره آموزشی شما به راحتی می توانید در بازار بورس به خرید و فروش سهام شرکت های مختلف بپردازید.  سطح دوره و یادگیری : نگران یادگیری خود نباشید. مطالب بسیار ساده و روان آموزش داده می شود و حتی اگر هیچ اطلاعی از بازار بورس ندارید این دوره مناسب شما می باشد . چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟ جدا از موارد آموزشی بسیار مهم در این دوره ، شما فقط با یادگیری نحوه خرید عرضه های اولیه بدون هیچ دانش و ریسکی می توانید سالانه حدود 6 میلیون تومان سود داشته باشید! شرکت در این دوره می تواند نقطه شروعی برای تبدیل شدن شما به یک تحلیل گر بازار باشد و دید جدیدی به شما نسبت به بازار می دهد. تحلیل گران بازار بورس می توانند قیمت هر چیزی را تحلیل کنند : ارز - سکه - طلا - ارزش شرکت ها - قیمت مسکن و حتی ارز های دیجیتال... پس همین حالا در این وبینار ثبت نام کن        
دوره وبینار ورود به بازار بورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سامان قدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ورود به بازار بورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی