اطلاعات دوره
وبینار چطور به فروش روزی 2 میلیون تومان در اینستاگرام رسیدیم؟ (مورد مطالعه فروشگاه گیشا اسپرت)
مسیر آموزشی

وبینار چطور به فروش روزی 2 میلیون تومان در اینستاگرام رسیدیم؟ (مورد مطالعه فروشگاه گیشا اسپرت)

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:رضا انصاری4.8
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

داستان کسب و کار ما خیلی جالبه، واسه همین تصمیم گرفتم تجربیات خودم رو در مورد فروش اینستاگرامی در اختیارتون قرار بدم. ما تونستیم فقط پیج اینستاگراممون به فروش دو میلیون تومن در روز برسیم. سایتمون رو هم دو سه ماهی هست لانچ کردیم و اون هم به فروش خوبی رسیده. ولی نکته مهم اینجاست که ما چطور با 500 هزار تومن سرمایه شروع کردیم و دو نفر بودیم، الان 7 نفر هستیم و کارمون داره پیشرفت می‌کنه. میخوام در این وبینار بهتون بگم یک فروشگاه اینستاگرامی رو از کجا شروع کنید، چه محتوایی تولید کنید، بدون سرمایه خاصی مخاطب جذب کنید، چطور تبلیغات موثر داشته باشید، پروموشن ها رو چطور طراحی کنید، کپشن ها و هشتگ ها رو چطور بنویسید  و مشتریانتون رو حفظ کنید و هر روز فروش بیشتری داشته باشید. اگه از مباحث تئوری اینستاگرام مارکتینگ خسته شدین و می‌خواین نکات کاربردی یاد بگیرید و ببینید در عمل چطور کار کنید، این وبینار مخصوص شماست. من، رضا انصاری هستم، MBA خوندم، یک دیجیتال مارکتر هستم، هم بنیانگذار فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی گیشا اسپرت، موسس پیج رافیت( در زمینه تناسب اندام) و مشاور کسب و کار های آنلاین
دوره وبینار چطور به فروش روزی 2 میلیون تومان در اینستاگرام رسیدیم؟ (مورد مطالعه فروشگاه گیشا اسپرت) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط رضا انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چطور به فروش روزی 2 میلیون تومان در اینستاگرام رسیدیم؟ (مورد مطالعه فروشگاه گیشا اسپرت) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی