اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چطور کلامی جذاب، اثرگذار و متقاعدکننده داشته باشیم؟
مسیر آموزشی

وبینار چطور کلامی جذاب، اثرگذار و متقاعدکننده داشته باشیم؟

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:ایرج شرفی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نمی‌دانم که آیا شما هم در یکی از موقعیت‌های زیر قرارگرفته‌اید یا نه: - بعد از یک مذاکره، مناظره یاحتی صحبت دوستانه، یک‌باره یادتان می‌افتد که ای کاش در آن موقعیت، این حرف را می‌زدم!- در یک جمع قرار گرفته‌اید و دیگران به شوخی یا جدی با تیکه و کنایه با شما صحبت می‌کنند اما چیزی در ذهن ندارید که جوابشان را بدهید!- در یک جمع قرار گرفته‌اید و نظر شما را در رابطه با موضوع خاصی جویا می‌شوند و یا درخواست می‌کنند چند دقیقه‌ای در رابطه با یک موضوع صحبت کنید و توضیح دهید اما به یک‌باره عرق سرد بر پیشانی‌تان می‌نشیند!- کلی توانایی و مهارت دارید اما هیچ‌کس از آن‌ها خبر ندارد؛ چراکه هیچ‌گاه نتوانسته‌اید یک معرفی خوب از خودتان ارائه کنید!- هرگاه داستان یا خاطره‌ای تعریف می‌کنید، حوصله مخاطبانتان سر می‌رود طوری که می‌توانید حس کلافگی را از چهره‌شان بخوانید!- کمتر موقعیتی پیش می‌آید که بتوانید دیگران را بخندانید و یا در کلامتان از طنز استفاده کنید. همیشه دوست داشتید فردی شاد و طناز باشید اما هیچ‌گاه موفق نشده‌اید.- متقاعد کردن دیگران برایتان بشدت سخت است. کمتر موقعیتی پیش می‌آید که خواسته‌ای از دیگران داشته باشید و به شما جواب مثبت بدهند.  اگر جواب شما به یکی از سؤالات بالا مثبت است، برای رفع آن بایستی به فکر تقویت هوش کلامی خود باشید.   هدف هوش کلامی این است که با کمترین میزان صحبت، بیشترین اثرگذاری کلامی را داشته باشیم؛ به نحوی که کمی بعد از صحبت هایمان پشیمان نشویم و زمان را هم از دست ندهیم.   اگر دوست دارید کلامی اثرگذار، جذاب و متقاعدکننده داشته باشید، در این وبینار با ما همراه باشید چرا که قرار است خودمان را به برخی از مهمترین ابزارهای هوش کلامی مجهز کنیم.    
دوره وبینار چطور کلامی جذاب، اثرگذار و متقاعدکننده داشته باشیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط ایرج شرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چطور کلامی جذاب، اثرگذار و متقاعدکننده داشته باشیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی