اطلاعات دوره
وبینار چگونه با استفاده از فایربیس فروش اپلیکیشن را سه برابر کنیم ؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه با استفاده از فایربیس فروش اپلیکیشن را سه برابر کنیم ؟

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فایربیس چیست و چه کاربردی دارد؟ فایربیس ابزاری است که توسط گوگل ارائه می شود.این ابزار دارای سرویس های مختلفی است که توسط برنامه نویسان و مارکترها مورد استفاده قرار می گیرد. اما مهم ترین سرویس هایی که در این ابزار مناسب اپ مارکترها است سرویس های Firebase Analytic و Firebase Cloud Messaging است که در این وبینار بصورت کامل این ابزارها را معرفی خواهیم کرد با استفاده از این دو سرویس می توانید تمامی فعالیت های کاربران خود داخل اپلیکیشن را رصد کنید و در بزنگاه های مختلف پیشنهاد های مختلفی به آنها دهید.همچنین به راحتی و با آنالیزهای دقیق که این سرویس ها به شما می دهند می توانید نرخ درگیری و تبدیل مخاطبین را افزایش دهید. اگر کار با فایربیس را نمی دانید اپلیکیشن خود را شکست خورده بدانید!   افزایش نرخ تعامل مخاطبین با استفاده از فایربیس می توانید نرخ درگیری و تعامل مخاطبین خود را افزایش دهید.افزایش تعامل مخاطب یکی از مهم ترین مباحث مارکتینگ است.   افزایش درآمد و نرخ تبدیل با استفاده از فایربیس می توانید خریدهای نهایی مشتریان را افزایش دهید و نرخ تبدیل را تا 5 برابر افزایش دهید   بهبود نرخ بازگشت مخاطبین بازگشت مجدد مخاطبین به اپ مهم ترین چالش مارکترها است.با فایربیس می توانید بهترین نرخ بازگشت را داشته باشید   شناسایی سلیقه کاربران شناسایی سلیقه کاربر و ارائه پیشنهادهای مخصوص به او یکی از مهم ترین کارهایی است که با فایربیس به راحتی قابل اجراست.
دوره وبینار چگونه با استفاده از فایربیس فروش اپلیکیشن را سه برابر کنیم ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط امیرحسین ثقه الاسلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه با استفاده از فایربیس فروش اپلیکیشن را سه برابر کنیم ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی