اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونه یک دیجیتال ماکتر شویم؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه یک دیجیتال ماکتر شویم؟

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای اینکه یک نوآموز و یا متخصص مسیر پیشرفت کاری و زندگی را سریعتر و آسان تر طی کند نیاز به تجربیاتی دارد که لازم نیست همه آنها را خودش تجربه کند، میتواند از افرادی که قبلا این راه را رفته اند بدست بیاورد و یا به عبارتی از تجربه افراد متخصص و با تجربه استفاده نماید. شروع هوشمندانه یک برنامه انتقال تجربه است که از افراد با تجربه دعوت می شود تا مسیر تبدیل شدن به یک مدیر و متخصص در فیلد تخصصی شان را برای شرکت کنندگان ترسیم کنند شروع هوشمندانه به دنیای مدیر دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ از آن کلید واژه هایی است که این روزها زیاد می شنویم. طبق بررسی digital economy در حال حاضر بازاریابی دیجیتال ۱۰ برابر سریع‌تر از بازاریابی سنتی، کسب و کارها را به اهداف شان خواهد رساند. در دنیای کسب و کارهای مدرن امروزی (کسب و کارهای اینترنتی، استارتاپ و شرکت های تکنولوژی محور) مدیر دیجیتال مارکتینگ، جایگاه ویژه ای در توسعه و موفقیت کسب ‌وکارها خواهد داشت. در دوره چگونه یک مدیر دیجیتال مارکتینگ شویم؟، ابتدا با دیجیتال مارکتینگ و مدیر دیجیتال مارکتینگ آشنا می شویم. سپس مسیر کلی تبدیل شدن به یک مدیر دیجیتال مارکتینگ موفق را بررسی خواهیم کرد و در پایان با وظایف دیجیتال مارکتر آشنا خواهیم شد و به بررسی شخصیت او می‌پردازیم تا بتوانیم شناخت بهتری از خودمان داشته باشیم و دریابیم آیا می‌توانیم مدیر دیجیتال مارکتینگ خوبی باشیم یا خیر؟
دوره وبینار چگونه یک دیجیتال ماکتر شویم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط واهاگن سرکیسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه یک دیجیتال ماکتر شویم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی