اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار کارگاه مهارت افزایی خانواده موفق 1
مسیر آموزشی

وبینار کارگاه مهارت افزایی خانواده موفق 1

9,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 9,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سلام خانواده های محترم! به «اولین» وبینار از مرحله مقدماتی خوش آمدید. «پایین بودن هزینه این کارگاهها برای حمایت از نهاد خانواده است» «نهاد خانواده» کوچک ترین و در عین حال مهمترین گروه اجتماعی است که سعادت و شقاوت هر جامعه ای  در گرو موفقیت آن است. اما با کمال تأسف باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که به علل مختلفی این نهاد به سرعت در حال ضعیف شدن است. که اگر این وضعیت را به «بحران نهاد خانواده» تعبیر کنیم دور از واقعیت نیست. نشانه های این بحران را می توان در افزایش طلاق عاطفی و رسمی، اعتیاد، خیانت، مشکلات تربیت فرزندان و آشفتگی محیط خانواده یافت.  «کلینیک روانشاسی و مشاوره ثامن»  حامی اولین دوره کارگاههای  «خانواده موفق» است که در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی (مجموعا در 20 جلسه) برگزار می شود. هر کارگاه به صورت مستقل طراحی شده که میانگین 2 مهارت موفقیت را به شما می آموزد بنابر این می توانید با شرکت در این دوره با کمترین هزینه ممکن «بیش از 40 مهارت کاربردی» کسب کنید و در جهت تغییر مثبت خانواده خود گام بردارید.  این کارگاهها اگر چه صورت حضوری نیز بر گزار می شود اما به دو دلیل برگزاری آنلاین دو مزیت مهم دارد. یک) کارگاههای آنلاین برای حضور افراد و استفاده، هزینه ها و محدودیت های کمتری دارند. دو)  این وبینار در وضعیت کرونایی و قرنطینه خانگی فرصت مناسبی برای آموختن مهارتهای موفقیت ایجاد می کند.  پیشنهاد می کنیم در حد امکان این کارگاهها را به صورت خانوادگی ببینید. همواره موفق باشید      
دوره وبینار کارگاه مهارت افزایی خانواده موفق 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط حجت الله بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کارگاه مهارت افزایی خانواده موفق 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی