اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار همه چیز در مورد کسب درآمد از گوگل‌ادموب برای اپلیکیشن‌های ایرانی
مسیر آموزشی

وبینار همه چیز در مورد کسب درآمد از گوگل‌ادموب برای اپلیکیشن‌های ایرانی

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:جعفر عابدی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگه برنامه‌نویس اپلیکیشن‌های موبایل هستید حتما با مدل درآمدی "رایگان با تبلیغات درون برنامه‌ای" آشنا هستید و احتمالا برای این کار از یکی از شرکت‌های داخلی مثل تپسل سرویس گرفتید. اما آیا میدونستید که میتونید تبلیغات گوگل رو هم در اپلیکیشن‌هاتون قرار بدید و درآمد دلاری کسب کنید؟ آیا میدونستید علاوه بر گوگل ادموب سرویس‌های دیگه ای هم هستن که میتونید ازشون استفاده کنید؟ ممکنه سوالات زیر براتون پیش بیاد: چطور اکانت خودم رو بسازم؟ چطور درآمد دلاری رو در ایران نقد کنم؟ از چه روش‌هایی استفاده کنم تا بازدهی و درآمد تبلیغات درون برنامه‌ای در اپلیکیشن من بالاتر بره؟ آیا میتونم به درآمد گوگل ادموب به عنوان منبع درآمد اصلی اپلیکیشن اتکا کنم؟ مهم‌ترین قوانین و خط قرمز‌های گوگل ادموب که رعایت نکردنش منجر به بسته شدن حساب کاربری میشه چیا هستن؟ اگه فک میکنید پاسخ سوالاتی که در بالا مطرح شد براتون مفیده این وبینار برای شماست. در این وبینار تجارب خودم رو از ساخت حساب گوگل ادموب مطرح میکنم، به خط قرمز‌های گوگل در کسب درآمد اشاره میکنم، نکات فنی و کلیدی پیاده سازی تبلیغات رو میگم و همچنین در مورد روش‌های نقد کردن درآمد ادموب نکات مهمی رو خواهم گفت. توجه کنید که در این وبینار با یک پنل ادموب واقعی هم کار خواهیم کرد.    
دوره وبینار همه چیز در مورد کسب درآمد از گوگل‌ادموب برای اپلیکیشن‌های ایرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط جعفر عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار همه چیز در مورد کسب درآمد از گوگل‌ادموب برای اپلیکیشن‌های ایرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی