اطلاعات دوره
وبینار یک محتوا صرفا یک محتوا نیست ( در محتوا بمب گذاری کنید!!! )
مسیر آموزشی

وبینار یک محتوا صرفا یک محتوا نیست ( در محتوا بمب گذاری کنید!!! )

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک محتوا صرفا یک محتوا نیست !!! مخصوص پیچ های اینستاگرام شاید برای همه این مورد برای شما تفاق است که به فروشگاهی رفته باشید و از فروشنده محصولی را درخواست کنید ، و فروشنده دو یا چند محصول را در مقابلتان قرار دهد. و پس از چند ثانیه شما یکی از محصولات را بدون در نظر گرفتن قیمت و کیفت انتخاب کنید ( آیا انتخاب شما یک اتفاق بوده است ؟) یا شما در اینستاگرام روزانه چندین پست را مشاهده میکنید ، در صحفه خودتان ، اکسپلور ، استوری و.... ولی به تعداد خاصی از پست ها توجه شما را جلب میکند و خیلی از پست ها را بدون توجه رد میکنید ( آیا اینکه پستی توجه شما را جلب میکند یک اتفاق است ؟ ) ویا وقتی که در گوگل دنبال چیزی خاصی را جست و جو میکنید ، و نتایج برای شما نمایان میشوند، برخی تیتر ها نظر شما جلب میکنند و باعث میشوند که روی آنها کلیک کنید. ( چه رازی در این تیتر ها هست؟ ) و ممکن است شما چند صفحه از نتایج را باز کنید و با مشاهده اولیه و یا خواندن چند کلمه آن صفحه را ببندید ولی صفحه دیگری را مشتاقانه برای چندین دقیقه نگاه کنید! هیچکدام از اینها صرفا یک اتفاق ساده نیست ! پشت پرده تمام برندهای برتر دنیا و برند های داخلی که موفق شده اند، اصول روانشانسی محتوا و طراحی آنهاست که در ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر گذاشته و ما را مجذوب میکند!یک مثال بزنیم ! آیا به این توجه کرده اید که چرا رنگ لوگو اکثر بانک های ما آبی هست ؟؟ رنگ اکثر برنده های لوازم ورزشی مثل آدیداس ، پوما ، نایک ، آلیشپورت و... رنگ مشکی هست ؟ و...... همه اینها دارای یکسری روابط و روانشانسی هستند که ناخودآگاه برما تاثیر میگذارند وقت شروع است !!! ما در این وبینار نکات روانشانسی از انتخاب تیتر مناسب تاااااااا نحوه رنگ بندی محتوا ، نوشتن محتوا و.. را بصورت تخصصی و حرفه ای برسی خواهیم کرد ، تا محتوای وب سایت شما یا اینستاگرام شما یک محتوای تاثیر گذار بر مخاطبان شما شود و فروش و درآمدتان را روز به روز افزایش دهد  فرصت رو از دست ندین و در این وبینار شرکت کنید ! اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید به شماره  09227063794  از طریق تلگرام یا واتس اپ پیام ارسال کنید  
دوره وبینار یک محتوا صرفا یک محتوا نیست ( در محتوا بمب گذاری کنید!!! ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط آرمین گرمرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار یک محتوا صرفا یک محتوا نیست ( در محتوا بمب گذاری کنید!!! ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی