اطلاعات دوره
کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک
مسیر آموزشی

کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک

2,528,851 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 2,528,851 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:احمد سلیم خانی3.6
  • زمان:24 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وب‌سرویس‌های آمازون یا خدمات وب آمازون Amazon Web Services مجموعه‌ای از خدمات وب (وب سرویس) هستند که شرکت آمازون بر روی بستر ابر خود و از طریق اینترنت به عموم عرضه می‌کند. این سرویس‌ها زیرساختهای فناوری اطلاعات را به صورت سرویس‌های انعطاف‌پذیر به مشتریان اجاره می‌دهد. این سرویس‌ها شامل سرویس‌های محاسباتی و رایانشیEC2، ذخیره‌سازی S3، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک، پرداخت و صدور صورتحساب و موارد دیگری می‌شود. آمازون ارائه این خدمات به عموم را از ابتدای سال ۲۰۰۶ آغاز نمود. سرور ابری محاسبه گر الاستیک آمازون آمازون EC2 ظرفیت رایانش قابل گسترش سرویس های شبکه ای تحت وب آمازون AWS را تأمین می کند. استفاده از آمازون EC2 میزان نیاز شما به سرمایه گذاری در سخت افزار در ابتدای کار راکاهش میدهد، درنتیجه شما میتوانید برنامه ها و اپلیکیشن ها را سریعتر توسعه و گسترش دهید . شما می توانید از آمازون EC2 برای راه اندازی هر تعداد سرور مجازی و سرور اخنصاصی که نیاز دارید (زیاد یا کم) ،پیکربندی امنیت و شبکه ، و مدیریت ذخیره سازی ، استفاده کنید. آمازون EC2 شما را قادر می سازد تا با کم و زیاد کردن مقیاس ها، تغییرات مربوط به موارد مورد نیاز و یا افزایش ناگهانی محبوبیت یک اپلیکیشن را کنترل کنید و بدین ترتیب نیاز شما را به پیش بینی میزان جابجایی اطلاعات کاهش می دهد.
دوره کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط احمد سلیم خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,528,851 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی