اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش تری دی مکس 3DSMax صفر تا صد + 10 درس رایگان
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش تری دی مکس 3DSMax صفر تا صد + 10 درس رایگان

441,367 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 441,367 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاملترین دوره آموزش تری دی مکس با جزوه | مبتدی تا حرفه ای | در قالب 61 فیلم آموزش 3DsMax برای شما تهیه و تدوین شده است.  آموزش 3ds Max مهندس اردلان به شما آموزش مدلسازی در تری دی مکس ، معماری تری دی مکس ، ساختن کابینت در تری دی مکس ، انیمیشن سازی در تری دی مکس ، پلاگین Vray در 3ds Max و ... را به خوبی آموزش می دهد. شما بعد از یادگیری این دوره آموزش تری دی مکس تبدیل به یک حرفه ای در عرصه هنرهای سه بعدی خواهید شد.
دوره بهترین دوره آموزش تری دی مکس 3DSMax صفر تا صد + 10 درس رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط امیر حسین اردلان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 441,367 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش تری دی مکس 3DSMax صفر تا صد + 10 درس رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی