اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش کالی لینوکس (PWK) صفر تا صد با 19 درس رایگان
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش کالی لینوکس (PWK) صفر تا صد با 19 درس رایگان

2,093,943 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 2,093,943 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:امیر حسین محمدی0
  • زمان:30 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 کاملترین پکیج دوره آموزش کالی لینوکس (دوره آموزش PWK ) فارسی  ( 30 ساعت آموزش کالی + 20 و فیلم آموزشی رایگان کالی لینوکس ) دوره آموزش کالی لینوکس یا دوره PWK مهندس محمدی است. این دوره PWK ( کالی لینوکس ) بصورت مقدماتی تا پیشرفته ، صفر تا صد و با استفاده از آخرین سرفصل های بین المللی دوره آموزشی PWK شرکت Offensive Security تهیه و تدوین شده است. شما پس از یادگیری دوره OSCP تبدیل به یک هکر یا کارشناس تست نفوذ حرفه ای با استفاده از ابزارهای موجود در کالی لینوکس می شوید و به ابزارهای هک ، تکنیک های هکینگ و نفوذ به شبکه های کامپیوتری مسلط می شوید .
دوره بهترین دوره آموزش کالی لینوکس (PWK) صفر تا صد با 19 درس رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط امیر حسین محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,093,943 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش کالی لینوکس (PWK) صفر تا صد با 19 درس رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی