اطلاعات دوره
آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی
مسیر آموزشی

آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی

144,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 144,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از اصلی‌ترین مراحل اپلای گرفتن و تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، قبول شدن در جلسه مصاحبه اسکایپی با اساتید است. در این جلسات تعدادی از اساتید یا استادی که قرار است به شما فاند بدهد، سوالاتی را می‌پرسد تا مطمئن شود که انگیزه کافی برای ادامه تحصیل دارید و می‌تواند بر روی شما سرمایه‌گذاری کند. این مصاحبه اهمیت بسیار زیادی دارد و بر روی تأییدیه نهایی دانشگاه و موفق شدن برای دریافت اپلای بسیار موثر خواهد بود. به همین دلیل لازم است که با شرکت در دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات اساتید و مدیریت جلسه را به دست آورید. هدف از دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» چیست؟ هدف اصلی از دوره آمادگی اسکایپ با استاد آشنایی شما با این جلسات و از بین رفتن استرستان است. نبود استرس در این جلسات به مدیریت درست جلسه کمک می‌کند و تاثیر زیادی بر روی دیدگاه استاد خواهد داشت. یکی دیگر از اهداف، بیان سوالاتی است که در هر جلسه مصاحبه اسکایپی حتما از شما پرسیده می‌شود. آشنایی با این سوالات متداول باعث می‌شود که در جلسه مصاحبه غافلگیر نشوید. علاوه بر این شما متوجه می‌شوید که چگونه باید به هر سوال پاسخ دهید تا استاد متوجه شود که چقدر برای دریافت این موقعیت مشتاق هستید. همچنین یاد خواهید گرفت که در صورت ندانستن پاسخ یکی از سوالات یا اگر منظور استاد را متوجه نشدید باید چه‌کاری انجام دهید که تاثیر منفی بر روی استاد نگذارد. دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای کسانی تعریف شده است که قصد دارند ادامه تحصیلات خود در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و پست دکترا را در دانشگاه‌های خارج از کشور بگذرانند. با توجه به اینکه در کشورهای خارجی هزینه‌های تحصیل برای مهاجران بسیار بالاست، اغلب افراد به دنبال گرفتن بورسیه یا فاند هستند. موفقیت در جلسه اسکایپ باعث می‌شود که شما بتوانید این هزینه را دریافت کنید و بدون دغدغه مالی در بهترین دانشگاه‌های دنیا به تحصیل بپردازید. این دوره برای کسانی طراحی شده است که دوره کارشناسی را به اتمام رسانده‌اند و اکنون قصد دارند با افزایش اطلاعات خود درباره نحوه برگزاری جلسه اسکایپ با استاد و سوالات مطرح‌شده در آن تاثیر خوبی بر روی برترین اساتید جهان بگذارند و آن‌ها را به اعطای فاند ترغیب کنند. توجه داشته باشید که مباحث مطرح‌شده در این دوره برای کسانی که قصد دارند برای گرفتن پذیرش در دوره کارشناسی اقدام کنند مناسب نخواهد بود.   در پایان دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ در پایان دوره «آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی» شما یاد خواهید گرفت که چگونه باید جلسه مصاحبه اسکایپ با استاد را با موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین مهارت‌های کنترل استرس در این جلسه و از دست ندادن رشته کلام را نیز خواهید آموخت. علاوه بر این یاد می‌گیرید که اگر در اثر استرس پاسخ سوالی را فراموش کردید یا آن را اصلا نمی‌دانستید باید چگونه پاسخ بدهید. به‌طورکلی مدیریت جلسه و تاثیر گذاشتن بر روی استاد اصلی‌ترین مهارتی است که با شرکت در این دوره به دست می‌آورید. بیشتر بدانید
دوره آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا طیران مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 144,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آمادگی جلسه مصاحبه با اساتید برای اپلای و مهاجرت تحصیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدانور

سلام خیلی عالی بود و موارد خوبی در این دوره بیان شد که در اورگنایز جلسه می تونن خیلی کمک بکنند، پیشنهاد می کنم هر چند ربطی به محتوی این دوره نداره اما اگر امکان داره که تمپلت های جهت پاسخ آماده می کردند که در سوالهای مختلف می شد از آنها استفاده بکنیم. با تشکر از استاد دوره

مصطفی

با سلام و احترام خیلی ممنون از دوره‌ی خوبتون. فقط اگر لینک دانلود را هم قرار بدهید، خیلی بهتر است. خدانگهدار

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی