اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش CMD دستورات ویندوز صفر تا صد + 12 درس رایگان
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش CMD دستورات ویندوز صفر تا صد + 12 درس رایگان

256,074 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 256,074 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:وحید ایران نژاد0
  • زمان:7 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزشی خط فرمان ویندوز یا آموزش CMD یکی از دوره های جذاب برای کامل کردن تخصص شما در استفاده از محیط خط فرمان ویندوز یا Command Prompt است. شما در این آموزش Command Prompt از مقدماتی ترین نکات آموزشی خط فرمان ویندوز تا نوشتن اسکریپت ها به زبان Batch Scripting ویندوز آشنا می شوید و یک کاربر فوق حرفه ای ویندوز می شوید. این دوره آموزشی بصورت مقدماتی تا پیشرفته تهیه و تدوین شده است.
دوره بهترین دوره آموزش CMD دستورات ویندوز صفر تا صد + 12 درس رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط وحید ایران نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 256,074 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش CMD دستورات ویندوز صفر تا صد + 12 درس رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی