اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش OPManager ( آموزش مانیتورینگ شبکه ) صفر تا صد تا NOC
مسیر آموزشی

آموزش OPManager ( آموزش مانیتورینگ شبکه ) صفر تا صد تا NOC

699,186 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.1/5
وضعیت قیمت: 699,186 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قطعا یکی از جامعترین دوره های آموزش OPManager برای راه اندازی مانیتورینگ شبکه و NOC بصورت صفر تا صد ، دوره آموزش مانیتورینگ شبکه با OPManager مهندس شوهانی است ، دوره آموزش جامع مانیتورینگ شبکه OPManager در قالب یازده فیلم آموزشی ( نه ساعت ) بصورت صد درصد عملی به شما راه اندازی NOC ( Network Operations Control ) یا مرکز مانیتورینگ شبکه را بصورت گام به گام آموزش می دهد. نرم افزار OpManager محصول شرکت ManageEngine یکی از بهترین محصولات مانیتورینگ شبکه می باشد که با آن میتوانید به صورت کامل و دقیق هر چیزی را که بخواهید مانیتور کنید. شما با گذراندن این دوره می توانید به راحتی نرم افزار مانیتورینگ OpManager را در سازمان خود پیاده سازی کنید.
دوره آموزش OPManager ( آموزش مانیتورینگ شبکه ) صفر تا صد تا NOC دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط جعفر قنبری شوهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,186 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش OPManager ( آموزش مانیتورینگ شبکه ) صفر تا صد تا NOC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی