اطلاعات دوره
کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک
مسیر آموزشی

کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک

2,528,851 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 2,528,851 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:هومن علاوه زاده0
  • زمان:24 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش Azure مایکروسافت و AWS آمازون رایگان یک دوره آموزش سرویس های پردازش ابری ( Cloud ) ساده و مقدماتی است که در قالب 9 ویدیوی آموزشی در قالب 4 ساعت مفاهیم اولیه سرویس های Cloud ، نحوه راه اندازی اکانت AWS و Microsoft Azure ، مدل های مختلف سرویس Cloud ، نحوه استفاده از سرویس های Cloud آمازون و مایکروسافت و بسیاری از نکات دیگر را بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان قرار می دهد. در پایان این دوره آموزشی رایگان شما می توانید در سرویس Azure و AWS آمازون کار کنید و فعالیت های خودتان را با این سرویس ها انجام دهید.
دوره کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط هومن علاوه زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,528,851 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین آموزش آژور ( Azure ) صفر تا صد + 11 درس رایگان و مدرک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی