اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی VPN Server در روتر میکروتیک بصورت تصویری
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی VPN Server در روتر میکروتیک بصورت تصویری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش راه اندازی VPN سرور میکروتیک رایگان شامل 4 ویدیوی آموزش VPN در میکروتیک با پروتکل های PPTP ، L2TP ، SSTP و راه اندازی OpenVPN در میکروتیک می باشد که بصورت کامل و ساده در قالب ویدیو ، راه اندازی انواع VPN سرور میکروتیکی را آموزش می دهد. در این دوره آموزش راه اندازی VPN های مختلف در میکروتیک شما در 60 دقیقه می توانید همه پروتکل های VPN موجود در روتر میکروتیک را به سادگی نصب و راه اندازی کنید. همچنین ساختن Connetion در نسخه های مختلف ویندوز هم آموزش داده می شود.
دوره آموزش راه اندازی VPN Server در روتر میکروتیک بصورت تصویری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در توسینسو توسط فربد رستم صولت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی VPN Server در روتر میکروتیک بصورت تصویری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی