اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش A+ فارسی صفر تا صد + 70 درس رایگان و مدرک
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش A+ فارسی صفر تا صد + 70 درس رایگان و مدرک

1,286,547 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 1,286,547 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:احمد کبیری0
  • زمان:130 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش عیب یابی کامپیوتر و نحوه نگهداری از کامپیوتر یکی از دوره های بسیار عالی در حوزه کار با کامپیوتر است که برای هر فردی که در حوزه کامپیوتر فعالیت می کند بسیار مفید است. در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عیب یابی اصولی کامپیوتر ، عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری ، نحوه رفع اشکالات سیستم عامل و نرم افزارها و در نهایت اصول نگهداری از کامپیوتر آشنا خواهید شد. در این دوره آموزشی عیب یابی به شما نحوه سرویس کردن استاندارد یک کامپیوتر آموزش داده می شود. این دوره نتیجه چندین سال تجربه مهندس کبیری در بخش نگهداری و تعمیر کامپیوتر می باشد و بسیار تجربیات ارزشمندی را همراه خودش دارد.
دوره بهترین دوره آموزش A+ فارسی صفر تا صد + 70 درس رایگان و مدرک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 130 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط احمد کبیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,286,547 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش A+ فارسی صفر تا صد + 70 درس رایگان و مدرک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی