اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش راه اندازی VPN سرور ویندوزی از مفاهیم تا کارگاه
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش راه اندازی VPN سرور ویندوزی از مفاهیم تا کارگاه

814,440 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 814,440 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:محمد نصیری0
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش راه اندازی VPN سرور مایکروسافتی برای افرادی مناسب است که می خواهند انواع VPN سرور را از صفر تا صد در سیستم عامل ویندوز سرور راه اندازی کنند. در این دوره آموزشی راه اندازی VPN شما با مفاهیم و واژه های مختلف موجود در بحث VPN آشنا می شوید و سپس با نحوه راه اندازی PPTP ، L2TP ، SSTP ، IKEv2 و در نهایت Site To Site VPN در سرورهای مایکروسافت آشنا می شوید. این دوره آموزشی ، یک دوره آموزشی مکمل برای دوره MCSA مایکروسافت است.
دوره بهترین دوره آموزش راه اندازی VPN سرور ویندوزی از مفاهیم تا کارگاه دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط محمد نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 814,440 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش راه اندازی VPN سرور ویندوزی از مفاهیم تا کارگاه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی