اطلاعات دوره
آموزش بازیابی پسورد ESXi فراموش شده : ریکاوری پسورد root در ESXi
مسیر آموزشی

آموزش بازیابی پسورد ESXi فراموش شده : ریکاوری پسورد root در ESXi

110,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 110,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:محمد نصیری0
  • زمان:0 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرآیند ریست کردن پسورد یا Password Reset یا پسورد ریکاوری ( البته جثارتا این واژه اشتباه هست ) سرورهای ویندوزی و لینوکسی تقریبا بسیار ساده است و کار پیچیده ای نیست و در صورت فراموشی پسورد این سرورها براحتی می توانید با استفاده از خود سیستم عامل یا ابزارهای جانبی پسورد را ریست کنید اما اینکار برای سرور ESXi نه تنها ساده نیست بلکه دارای پیچیدگی های تقریبا زیادی است ، به همین دلیل تصمیم گرفتم این فرآیند جذاب را امروز در قالب ویدیوی آموزشی برای شما قرار بدهم. اما چرا این فرآیند جذاب و البته پیچیده است ؟ دقت کنید که برای ریست کردن پسورد کاربر root سرور ESXi چند مرحله بایستی انجام شود که بصورت خلاصه موارد زیر هستند :
دوره آموزش بازیابی پسورد ESXi فراموش شده : ریکاوری پسورد root در ESXi دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 0 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط محمد نصیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 110,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازیابی پسورد ESXi فراموش شده : ریکاوری پسورد root در ESXi را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی