اطلاعات دوره
آموزش رایگان نقاشی منظره‌ی روستایی، با تکنیک آبرنگ
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نقاشی منظره‌ی روستایی، با تکنیک آبرنگ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:آناهیتا کریمی4.7
  • زمان:1 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این جلسه سرکار خانم آناهیتا کریمی منظره‌ای روستایی که شامل درختان، جاده، کلبه، گل و... است را با آبرنگ اجرا می‌کند. مقوایی که کار روی آن اجرا می‌شود از برند آرچ و رنگ‌های مورد استفاده از برند میشِن هستند. برای اجرای این طرح از هر دو نوع قلم‌مو با موی مصنوعی و قلم‌مو با موی طبیعی استفاده شده است. در این جلسه از گام اول طراحی یک منظره تا ریزترین جزئیات آن اجرا شده و آموزش داده می‌شود. 
دوره آموزش رایگان نقاشی منظره‌ی روستایی، با تکنیک آبرنگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط آناهیتا کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نقاشی منظره‌ی روستایی، با تکنیک آبرنگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

تینا

خیلی عالی بود ممنون

رویا

بسیار افتضاح تصویر آمورش آنقدر دور است که نمیتوان تماشا کرد چرا انقدر از دور فیلم گرفتید؟!!!

کاربر مکتب‌خونه

بسیارعالی وکاربردی. آموزش کامل ومفیدی داشتندوبا ترفندها وریزه کاری نقاشی آبرنگ آشنا شدیم. ممنون

نگین

خانم کریمی عالی هستن آموزشاشون بی نظیره دلسوزانه توضیح میدن انگار ک سر کلاس حضوری داری یادمیگیری "فوت کوزه گری را یاد میدن" من خیلی منتظرم تا دوره راپید آبرنگی و پیشرفته گلها هم برگزار بشه دستانتون پرتوان استاد موفق باشید

محمد

سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران دانشگاه مکتب خونه من میخواستم بابت اینکه چنین زمینه ای فراهم کردین تا توی این شرایط بهترین استادها و هنرمندان بیان و کلاسهای مقدماتی و پیشرفته بذارن و حتی بعد از اینها با کارهای موردی رایگان زمینه تمرین و تکرار رو فراهم کنن نهایت قدردانی و تشکر رو داشته باشم و همچنین از خانم کریمی تشکر مییکنم بابت پله پله آموزش دادن و توضیح دادن های مفید و کاربردی ، امیدوارم همچنان کلاسهای تکمیلی آبرنگ ادامه داشته باشه و من بتونم نهایت استفاده رو از این آموزشها ببرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی