اطلاعات دوره
آموزش رایگان ماشین‌آلات فرعی در کشتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ماشین‌آلات فرعی در کشتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ماشین‌آلات فرعی کشتی ماشین‌آلات فرعی کشتی از جمله دروس مهندسی دریا است که با مفاهیمی از مهندسی مکانیک نیز مشترک است. ماشین‌آلات فرعی کشتی، طراحی، محاسبه، ساخت و اجرا سیستم‌های رانش کشتی موضوعاتی است که در رشته مهندسی دریا به آن‌ها پرداخته می‌شود. این موضوعات به دانشجویان کمک می‌کند تا کارایی و توانایی لازم برای طراحی و نگهداری سیستم‌های دریایی به‌ویژه کشتی به دست بیاورند. این موضوع با بکار بردن دانش تخصصی دانشجویان را قادر می‌سازد تا توانایی نگهداری دستگاه‌ها و سیستم‌های اصلی و فرعی موجود در کشتی را داشته باشند. درس ماشین‌آلات فرعی کشتی با داشتن زمینه‌ای قوی در دروس ریاضی و فیزیک است تا افراد بتواند محاسبه و تحلیل‌های لازم برای ماشین‌آلات را انجام بدهند. درس ماشین‌آلات فرعی کشتی همان‌طور که گفته شد این درس از جمله مهم‌ترین دروس تخصصی در رشته مهندسی دریا است که گذراندن آن برای دانشجویان لازم است. ماشین‌آلاتی که بر روی کشتی‌ها نصب می‌شوند به‌طورکلی به دودسته زیر طبقه‌بندی می‌شوند: 1. ماشین‌آلات اصلی دسته‌ای از ماشین‌ها هستند که در تولید توان جهت رانش کشتی دخالت مستقیم دارند؛ مانند: موتورهای دیزل، دیگ‌های بخار (بویلرها) و توربین‌های گازی. 2. ماشین‌آلات فرعی دسته‌ای از ماشین‌ها هستند که تولید توان اصلی کشتی را برعهده ندارند و از تنوع بالایی هم برخوردار هستند؛ مانند: تولیدکننده‌های آب شیرین، تصفیه‌کننده‌های سوخت و انواع پمپ‌ها. باتوجه‌به اینکه این ماشین‌آلات تنوع بالایی داشته و تخصص‌های مرتبط با رشته‌های مهندسی دارد، در این درس به طور تخصصی فقط مهم‌تری مباحث ارائه می‌شود. به طور مثال دیزل‌ژنراتورها که کارکرد آن‌ها تولید برق کشتی است از مباحث مرتب با رشته مهندسی برق می‌باشد که درس جداگانه‌ای به‌عنوان سیستم‌های الکتریکی در کشتی توضیح داده می‌شود. از طرفی موضوعات مرتبط با سیستم لوله‌کشی کشتی در دروسی مانند مهندسی دریایی 2 مطرح می‌شود. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان ماشین‌آلات فرعی در کشتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مصطفی جعفرزاده خطیبانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ماشین‌آلات فرعی در کشتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

در سپیده دم ازل آن زمان که سازندگی کائنات آغاز می‌گردی و کتاب تکوین گشوده می‌شد نخستین کلمه‌ایی که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه زیبای استاد بود و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت همیشه و در همه چیز استاد من هستید عرض تشکر دارم بابت تمام زحماتی که برای اینجانب کشیدید.

سیداحمد

بسیار ممنون از استاد گرامی جناب مهندس جعفرزاده که مطالب رو به صورت رایگان در اختیار سایر دانشجویان قرار دادند

سعید

استاد معلم و دلسوز برای دانشجو

محمد

با سلام از جناب مهندس جعفرزاده بخاطر آموزش عالی و کاربردی‌شون تشکر میکنم. و برای ایشان ، اساتید و همه زحمت کشان دیگر آرزوی سلامتی می‌کنم.

زاهد

با سلام تشکر از سایت بسیار عالی مکتب خونه و خسته نباشید خدمت مهندس جعفرزاده عزیز که ما از وجود ایشان همیشه استفاده می کنیم و گنجه ای زرین هستند با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی