اطلاعات دوره
معرفی رشته مدیریت بازرگانی
مسیر آموزشی

معرفی رشته مدیریت بازرگانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی بنیادی2
  • زمان:17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چرا رشته مدیریت بازرگانی را به عنوان رشته دانشگاهیم انتخاب کنم؟ رشته مدیریت بازرگانی، رشته‌ای پرطرف‌دار مدیریت است که افراد بسیاری دوست دارند این رشته را به‌عنوان رشته دانشگاهی خود انتخاب کنند. مطمئناً یکی از دغدغه‌های بزرگ داوطلبین کنکور بعد از پذیرفته شدن در آزمون سراسری، انتخاب رشته تحصیلی مناسب است. رشته تحصیلی که با تمامی استعدادها و توانایی‌های دانشجویان متناسب بوده و بازار کار مناسب و آینده شغلی درخور توجهی برایشان ایجاد کند.  به‌منظور انتخاب رشته تحصیلی مناسب بهتر است که داوطلب اول به علایق و استعداد خود توجه کرده و سپس به دنبال انتخاب رشته تحصیلی برود، چراکه اگر انتخاب رشته تحصیلی با علاقه و استعدادهای فرد همخوانی داشته باشد، قطعاً خیلی سریع‌تر و راحت‌تر می‌تواند در زمینه کاری خود پیشرفت کرده و به نیروی متخصص و حرفه‌ای تبدیل شود. لذا پیشنهاد سایت مکتب‌خونه به کلیه داوطلبین کنکور این است که قبل از هر چیز به استعدادها و توانمندی‌های خود توجه کنند و متناسب با آن به دنبال انتخاب رشته تحصیلی بروند. در همین راستا مکتب‌خونه قصد دارد که نمای کلی از تمامی رشته‌های تحصیلی دانشگاه برای داوطلبین کنکور به تصویر بکشد تا راحت‌تر بتوانند رشته تحصیلی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با آرامش خاطر بیشتری ادامه تحصیل دهند. معرفی رشته مدیریت بازرگانی همان‌طور که از نام رشته مدیریت بازرگانی پیداست، در این رشته، آموزه‌های مربوط به تجارت و امور بازرگانی ارائه شده و تمامی راهکارها و سیستم مدیریت کسب‌وکارها و تجارت بررسی می‌شود. در واقع مدیریت بازرگانی یکی از ابعاد مهم امور بازرگانی و تجارت است، چراکه امروزه اقتصاد جهانی بر پایه مراودات و تجارت بین‌المللی رقم می‌خورد. به همین دلیل این روزها نیاز به نیروی متخصص در این زمینه بیش‌ازپیش احساس می‌شود. رشته مدیریت بازرگانی جز رشته‌های پرطرف‌دار علوم‌انسانی به شمار می‌رود. تمامی گروه‌های آموزشی تجربی، ریاضی و انسانی می‌توانند در این رشته ادامه تحصیل داده و بعد از آن مقاطع بالاتر تحصیلی را نیز طی کنند. در واقع این رشته تمامی موارد مربوط به چگونگی کنترل سود و زیان، استفاده بهینه از امکانات، سرمایه، هزینه و... را بررسی کرده و به‌تمامی دانشجویان مسائل مربوط به موضوعات ذکر شده و همچنین جمع‌آوری و تجزیه تحلیل اطلاعات مربوط به امور بازرگانی، تصمیم‌گیری، ارزیابی و... را آموزش می‌دهد. تمامی شرکت‌های تجاری و بازرگانی برای برقراری ارتباط صحیح، تجارت و مراودات بین‌المللی و داخلی به مدیر بازرگانی نیاز دارند. به‌طورکلی هدف از ارائه رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه‌ها، آموزش منابع انسانی متخصص موردنیاز ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، مؤسسات و ... در زمینه بازرگانی است. بیشتر بدانید
دوره معرفی رشته مدیریت بازرگانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی بنیادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی رشته مدیریت بازرگانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

صدا خوب نبود اکوی شدید داشت و واضح نبود

علیرضا

سلام ممنونم بابات توضیحاتتون به نظرم باز میشه ریزتر شد و گرایش های مختلفی هم توضیح بدن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی