اطلاعات دوره
آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع طبیعت
مسیر آموزشی

آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع طبیعت

595,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 595,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته چیست؟ دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته شامل مجموعه‌ای از مدل‌های طبیعت آبرنگی و نحوه رسم آنها است. در این دوره به هنرجو نشان داده می‌شود که چگونه به اطراف خود با دید آبرنگی نگاه کرده و بتواند عکس‌ها، نقاشی‌ها و یا حتی طبیعت زنده را با انجام تغییراتی، با آبرنگ ترسیم نماید.  این دوره حدود 21 جلسه است و در هر جلسه، یک مدل آبرنگی نشان داده‌شده و به آموزش نحوه‌ی ترسیم این مدل‌ها پرداخته می‌شود.  توجه داشته‌باشید که مدل‌های آموزشی جزئیات بالایی داشته و ترسیم آنها بسیار سخت است؛ پس به تمرین و پشتکار بالایی نیاز دارند.    هدف از دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته چیست؟ ما در دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته، تمام تلاشمان این است تا نگاه شما به اطراف را تغییر دهیم. یک نقاش حرفه‌ای باید بتواند حرفه‌ای به اطراف خود و منظره‌ها نگاه کرده و از آنها ایده بگیرید.  در نقاشی با آبرنگ، شما باید بتوانید با نگاه به منظره و یا تصویر، از آن ایده‌گرفته و با انجام تغییراتی نقاشی خود را رسم کنید. هدف ما در این دوره، در این جمل خلاصه می‌شود.  در یک نگاه هنری، کپی‌برداری جایی نداشته و شما باید بتوانید با نگاه به سوژه‌ی خود، بخش‌های مهم و ضروری را در کار آورده و سایر قسمت‌ها را به‌دلخواه و خلاقیت خود تغییر دهید.    دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته مناسب چه‌کسانی است؟ آموزش در این دوره سطح بالا و پیشرفته‌ای دارد از این‌رو مناسب کسانی‌ست که دوره‌ی آموزش مقدماتی آبرنگ را گذرانده باشند.  علاوه‌بر دوره‌ی مقدماتی، کسانی که بیش‌از یکسال است که تمرین فشرده‌ی نقاشی با آبرنگ را داشته‌اند نیز می‌توانند از آموزش این دوره بهره‌مند شده و مهارت نقاشی خود را بطرز چشمگیری افزایش دهند.    بعد از فراگیری دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته چه مهارت‌هایی کسب خواهیدکرد؟ پس‌از فراگیری دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته، شما به شناخت بسیار خوبی از طبیعت و مناظر اطراف خود رسیده و می‌توانید مناظری مانند دشت‌ها، رودخانه‌ها، گلزارها و ... را با نگاهی هنرمندانه دیده و با آبرنگ ترسیم نمایید.  پس از این آموزش، شما قادر خواهید بود با ‌نگاه به مناظر و عکس‌ها، از آنها ایده گرفته و انجام تغییرات لازم، نقاشی آبرنگی خود را ترسیم نمایید.  در کنار تمام این آموزش‌ها، با مفاهیم ترکیب‌بندی تصاویر و نقاشی‌ها نیز آشنا شده و تکنیک‌های نقاشی خود از جمله خیس در خیس و لکه‌گذاری را تقویت نمایید.   ویژگی‌های متمایز دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته چیست؟ از نکات قابل توجه این دوره، شیوه‌ی آموزش آن است. در دوره‌ی آموزش آبرنگ پیشرفته، پس از آموزش نکات لازم تمام مدل‌ها، توسط مدرس اجرا شده و بصورت تصویری و با کیفیت بالا ضبط و در اختیار هنرجویان قرار داده می‌شود.    آموزش‌های پیش‌نیاز و یا مکمل پیشنهادی برای این دوره؟ پیش‌نیازهای ضروری این دوره، دوره‌ی طراحی مقدماتی و آبرنگ مقدماتی است. البته از این دوره‌ها می‌توان بصورت هم‌نیاز نیز با آموزش پیشرفته استفاده کرد.   
دوره آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع طبیعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط آناهیتا کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 595,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع طبیعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرناز

با سلام و تشکر از استاد کریمی عزیز و وبسایت مکتبخونه. این دوره خیلی جامع و مفید هست و آموزش ها کاملا اصولی هستند بسیار سپاسگزارم.

فاطمه

با سلام و تشکر از خانم کریمی و مکتبخونه بابت این دوره فوق‌العاده. دقت و تکنیک در آموزش ها واقعا بی‌نظیرن. این دوره با آموزش‌های مختلفش به پیشرفت مهارت من در اجرای آبرنگ کمک زیادی کرد. امیدوارم دوره‌های پیشرفته باز هم ادامه داشته باشن

فاطمه

با سلام و تشکر از استاد عزیز خانوم کریمی . این دوره بسیار مفید و کاربردی و جامع میباشد.انگیزه ام برای انجام نقاشی ها بیشتر شده .خوشحالم که تونستم در این دوره شرکت کنم .با تشکر

کاربر مکتب‌خونه

این دوره واقعا جامع و کامل هست جای هیچ سوالی نمی مونه ...استاد بیان شیوایی دارن ....تصاویرانتخاب شده برای آموزش بسیار زیبا و پر نکته هستند انشاالله ک این دوره ها همچنان ادامه دارد باشن من منتظر دوره های آموزشی بعدی هستم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی