اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021
مسیر آموزشی

آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:زهیر عابدی4.2
  • زمان:24 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره‌ی آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021 به طور کامل به ابزارهای موجود در پنل فتوشاپ 2021 می‌پردازد و به تفصیل کارکرد هر ابزار را به صورت پروژه‌محور و در محیط فتوشاپ به شما آموزش می‌دهد و کمک خواهد کرد که با آگاهی و با دید دقیق و علمی از ابزارهای فتوشاپ 2021 استفاده کنیم. هدف از یادگیری دوره‌ی آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021 چیست؟ دوره‌ی آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021، به تمام موارد مورد نیاز برای کسانی که می‌خواهند با فتوشاپ آشنا شود و یا با فتوشاپ کار می‌کنند و تمایل دارند اطلاعات دقیق‌تر و درست‌تری از ابزارها و کارکرد آن‌ها و تفاوتشان با یک‌دیگر داشته باشند، می‌پردازد. برای هر اپراتوری که با نرم‌افزار فتوشاپ کار می‌کند لازم است که تمام ابزارهای فتوشاپ را به خوبی بشناسد تا بتواند بهترین عملکرد را در محیط فتوشاپ داشته باشد.  دوره‌ی آموزش جعبه ابزار فتوشاپ 2021 برای چه‌کسانی مناسب است؟ آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021، مناسب کسانی است که می‌خواند به تازگی با نرم‌افزار فتوشاپ آشنا شوند و همین‌طور کسانی که با ورژن‌های پایین‌تر فتوشاپ کار می‌کنند و می‌خواهند با محیط فتوشاپ 2021 و تفاوت‌های آن با ورژن‌های گذشته آشنا شوند و همین‌طور کسانی که به همه‌ی ابزارها و تفاوت‌های آن‌ها با یک‌دیگر مشرف نیستند. بعداز فراگیری دوره آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021، چه مهارت‌هایی کسب خواهیدکرد؟ پس از گذراندن دوره‌ی آموزش جعبه ابزار فتوشاپ 2021، شما قادر خواهید بود با تسلط و دقت بیشتر از ابزارهای فتوشاپ استفاده کرده و در نتیجه در زمان کم‌تر به خروجی باکیفیت‌تر برسید. برای داشتن پایه‌های قوی در یادگیری فتوشاپ، دوره‌ی آموزش جعبه ابزار فتوشاپ 2021 کمک فراوانی به شما می‌کند. ویژگی‌های متمایز این دوره چیست؟ از ویژگی‌های متمایز دوره‌ی آموزش جعبه ابزار فتوشاپ 2021 این است که به ترتیب به معرفی و کارکرد تمام ابزارهای فتوشاپ 2021 می‌پردازد و تمام این آموزش‌ها، در محیط پروژه رخ می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن منتقل شود. به علاوه فایل‌های تمرین برای شما در صفحه‌ی درس قرار دارد و می‌توانید پس از انجام تمرین‌ها، موارد را برای مدرس ارسال کنید تا مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. تسلط به نوار ابزار فتوشاپ به خلق بهتر آثار هنری کمک فراوان خواهد کرد. آموزش‌های پیش‌­نیاز و مکمل:  این دوره هیچ پیش‌نیازی ندارد. اما خودش پیش‌نیاز آموزش‌های تخصصی‌تر در حیطه‌ی کار با فتوشاپ، گرافیک و روتوش عکس خواهد بود. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش فتوشاپ به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زهیر عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوار ابزار فتوشاپ 2021 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید

عالی ترین دوره ای ک‌دیدم تمام کلمات که استاد میگفتن معلوم بود با علم کامل از اون المان بود. بعد اساتید دیگه کامل مسلط نیستن همش میگن این رو بزنین اسم گزینه رو‌نمیگن و بعد از این ناراحتم تصحیح زمان میبره و سوال ک میپرسیم با تاخیر جواب میدن استاد. با تشکر از مجموعه و استاد گرامی.

علیرضا

دوره، دوره ی بسیار خوب، عالی و کاربردی بود ممنون از استاد محترم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی