اطلاعات دوره
آموزش رایگان بوت استرپ 5 (Bootstrap)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان بوت استرپ 5 (Bootstrap)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی شیخ4.4
  • زمان:12 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان بوت استرپ 5 (Bootstrap) چیست؟ بوت استرپ به شما کمک می‌کند تا در طراحی المان‌های مختلف یک وب‌سایت قدرتمند زمان کمتری صرف کرده و البته طراحی منحصربه‌فردتری داشته باشید. به‌طورکلی این مسئله را همیشه در ذهنتان داشته باشید که هر چه رابط کاربری یا UI یک وب‌سایت بهینه‌تر باشد، جلب رضایت مخاطب نیز مؤثرتر خواهد بود که بوت استرپ یکی از ارکان ایجاد رابط کاربری مناسب برای وب‌سایت‌های مختلف در نظر گرفته شده است. این یک دوره آموزشی جامع اما رایگان از بوت استرپ 5 است که در مکتب‌خونه عرضه شده است. ازاین‌رو هرآنچه که درباره بوت استرپ 5 نیاز دارید بدانید در این دوره در 5 فصل مختلف و حدود 6 ساعت آموزش مفید گردآوری شده است.   هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان بوت استرپ 5 (Bootstrap) چیست؟ هدف از یادگیری bootstrap در واقع یادگیری تمام نکات مبتدی تا پیشرفته‌ای است که یک طراح سایت در حوزه طراحی بخش‌های مختلف ظاهری یک وب‌سایت به آن نیازمند است. به بیانی دیگر، یک طراح سایت زمانی می‌تواند مدعی شود که وب‌سایت‌های کاربرپسند طراحی می‌کند که تخصص کامل در کار با بوت استرپ را داشته باشد.   دوره آموزش رایگان bootstrap 5 مناسب چه کسانی است؟ اگر شما هم به طراحی صفحات وب یا وب اپلیکیشن‌ها و به‌طورکلی طراحی سایت علاقه‌مند هستید این دوره آموزش رایگان از بوت استرپ 5 در مکتب‌خونه مناسب شماست. پس توصیه اکید می‌کنیم برای افزایش کیفیت کاری خودتان این دوره آموزشی را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. البته اگر قبلاً هم با بوت استرپ 4 یا نسخه‌های قبلی کار کرده‌اید همچنان این دوره آموزش رایگان بوت استرپ 5 برایتان کاربردی خواهد بود. چراکه جزئیات این نسخه را به‌صورت اصولی درک کرده و در میان طراحی دچار سردرگمی نخواهید شد.   بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان بوت استرپ چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ فرقی نمی‌کند که آشنایی شما با بوت استرپ به چه میزان باشد چون بعد از فراگیری این دوره آموزشی رایگان بوت استرپ مکتب‌خونه به طور کامل بر تمامی مفاهیم مربوط به آن تسلط خواهید یافت. در واقع مهارت اصلی شما پس از فراگیری این دوره، طراحی المان‌های موردنیاز صفحات مختلف وب بوده که امری بسیار مهم به‌حساب می‌آید. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان بوت استرپ 5 (Bootstrap) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان بوت استرپ 5 (Bootstrap) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

از هر لحاظ عالیه, مطالب رو با حوصله و دقیق توضیح میدن ممنونم

کاربر مکتب‌خونه

دوره جذاب و مفیدی بود و همه مباحث بوت استرپ توضیح داده شد. باتشکر

محمدمهدی

دوره فوق العاده ای بود فقط توی بخش پروژه footer رو قرار نداده اید

کاربر مکتب‌خونه

اصلا دوره مفیدی نیست!واقعا وقت هدر دادنه تماشای این دوره اینقدر تند تند و سریع مباحث رد میکنند که حتی خودشون هم بارها تو فیلم گیج میشن چه برسه به یه مبتدی من تمام دوره تماشا کردم اوایل از این اموزش چیزی سر در نیاوردم و هر چه هی صبر کردم که جلوتر شاید بهتر بشه اصلا فایده نداشت هر چه دقت میکردم فایده نداشت . ضعف مهم این دوره مباحث پایه ای رو با توجه به اسان بودن و پرکاربرد بودن برای یه فرد ماهر مثل مدرس عزیز گمان کردن به همان میزان برای مبتدی ها نیز اسان خواهد بود و خیلی نامناسب بهشون پرداختند تگ های مهم و پایه ای و غیره

کاربر مکتب‌خونه

واقعا مباحث خیلی خوب تدریس شد خدا خیرتون بده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی