اطلاعات دوره
آموزش خواندن و نوشتن به انگلیسی رایگان
مسیر آموزشی

آموزش خواندن و نوشتن به انگلیسی رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

خواندن و نوشتن به انگلیسی دغدغه‌ی بسیاری از ماست. اما گاهی هزینه‌های سنگین مربوط به یادگیری زبان سبب می‌شود ما از یادگرفتن این امر مهم چشم‌پوشی کنیم. گاهی نیز به دلیل رفت‌و آمدها و کمبود وقت نمی‌توانیم آموزش ببینیم. اینکه بتوانیم متن‌های بلند به زبان انگلیسی بخوانیم و قادر باشیم خودمان متنی بنویسیم برای ما تبدیل به یک رؤیا شده است. خوشبختانه با رونق گرفتن آموزش مجازی ما به گنجینه‌ای از آموزش‌ها دست پیدا کرده‌ایم. در دوره‌ی رایگان خواندن و نوشتن زبان انگلیسی مکتب‌خونه، ما بدون دغدغه‌ی هزینه‌ی گزاف و صرف وقت برای رفت و آمد، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی را به بهترین شکل یاد خواهیم گرفت.  هدف دوره‌ی آموزش رایگان خواندن و نوشتن زبان انگلیسی مکتب خونه چیست؟ هدف از این دوره این است که شما را با خواندن یعنی تلفظ صحیح و نوشتن یعنی املا درست کلمات آشنا سازد. این دوره مناسب چه کسانی است؟ این دوره مناسب تمام کسانی است که از رفت و آمدهای مکرر برای شرکت در کلاس‌های حضوری و هزینه‌های بالا برای یادگیری زبان خسته شده‌اند. شما می‌توانید از این دوره-بدون هیچ محدودیت سنی- برای آموزش در خانه استفاده کنید. این دوره چه پیش نیازهایی لازم دارد؟ پیش نیازی لازم نیست. دوره‌ی آموزش رایگان خواندن و نوشتن مکتب‌خونه همه چیز را از پایه به شما خواهد آموخت. بعد از تمام شدن دوره چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ زبان آموز بعد از تمام کردن این دوره قادر خواهد بود کلمات را به طور صحیح تلفظ کرده و املا درست کلمات را یاد بگیرد.  مزایای شرکت در این دوره چیست؟ دوره خواندن و نوشتن به انگلیسی بدون پیش نیاز قبلی، بدون محدودیت سنی و زمانی و مکانی و به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود. در هر کجا که باشید با یک کلیک به این دوره دست پیدا خواهید کرد. شما این فرصت را خواهید داشت که چند بار هر سر فصل را دوره کنید. قطعاً یادگیری زبان بدون محدودیت یک تجربه‌ی شیرین است. بیشتر بدانید
دوره آموزش خواندن و نوشتن به انگلیسی رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Tsinghua University مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خواندن و نوشتن به انگلیسی رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیارعالی.

سیدمجید

تدریس و کامنت های استاد خیلی خوبه ولی اگه بیشتر به تدریس گرامر پرداخته میشد بهتر بود

کاربر مکتب‌خونه

این که همش به زبان انگلیسی داره توضیح میده

محسن

It is very helpful to improve your English learning skills. I recommend it .

کاربر مکتب‌خونه

That, s great. Thanks a lot.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی