اطلاعات دوره
سلامت ذهن و روان در دوران کووید 19
مسیر آموزشی

سلامت ذهن و روان در دوران کووید 19

146,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 146,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Steve Joordens0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویدیوهای زبان اصلی دوره به صورت رایگان هستند اما برای دسترسی به زیرنویس فارسی ویدیوها می توانید محتوای دوره را خریداری کنید   دوره سلامت ذهن و روان در دوران کووید 19 چیست؟ همان‌طور که می‌دانید از یک سال پیش تاکنون، تمام دنیا درگیر ویروس خطرناک و ناشناخته‌ای به نام کروناست که اگر مراقبت‌های لازم در برابر آن به عمل نیاید؛ ممکن است اثرات زیان‌باری را در پی داشته باشد. مراقبت در برابر این ویروس به دو بخش تقسیم می‌شود: رعایت بهداشت جسمی و فردی (ماسک زدن، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و ...) رعایت بهداشت روانی (کنترل اضطراب، حفظ آرامش و ...) بسیاری از افراد مورد دوم را جدی نمی‌گیرند. اگر شما هم در رعایت بهداشت روانی به مشکل خورده‌اید، اصلاً نگران نباشید. ما در حال برگزاری دوره‌ای به نام دوره سلامت ذهن و روان در دوران کووید 19 هستیم که در آن به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در این دوران، ذهن و روان خود را سلامت و قوی نگه دارید. هدف از یادگیری دوره آموزش سلامت ذهن و روان در دوران کرونا چیست؟  این اهداف شامل: پیداکردن راهی برای کنترل اضطراب دوری از اخبار منفی یادگیری هنر حواس‌پرتی ذهنی یادگیری اینکه چگونه برای کودکان خود حفظ رعایت فاصله جسمی را توضیح دهیم پیداکردن راهی برای راحت‌تر تحمل کردن دوری‌ها دوری از افسردگی دوره آموزش سلامت ذهن و روان در دوران کرونا مناسب چه کسانی است؟  باید با اطمینان گفت که در حال حاضر، این دوره آموزشی مناسب تمامی افراد و به‌خصوص پدر و مادرهاست.
دوره سلامت ذهن و روان در دوران کووید 19 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Steve Joordens مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 146,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سلامت ذهن و روان در دوران کووید 19 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی