اطلاعات دوره
مهارت‌های اپلای کاری و استخدام در شرکتهای خارجی
مسیر آموزشی

مهارت‌های اپلای کاری و استخدام در شرکتهای خارجی

1,500,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 1,500,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر2.8
  • آموزشگاه:کدیاد3.6
  • مدرس:ارسلان شورابی2.8
  • زمان:3 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رزومه نویسی استاندارد چیست؟ جدیدترین استاندارد رزومه نویسی و رزومه خوب و قابل رقابت چیست؟ چطور می‌توانیم رزومه‌ای بنویسیم که نسبت به دیگر رزومه‌ها، قابل رقابت باشد؟  کاورلتر چیست و چطور می‌توانیم یک کاورلتر متقاعدکننده بنویسیم؟ اپلای کردن هدفمند چیست و از کجا شروع کنیم؟ پاسخ سوالات مصاحبه را به چه شکل بدهیم که شانس مارا در استخدام شدن افزایش دهد؟   تمام این موارد در این دوره پوشش داده می‌شود تا شانس شما برای استخدام شدن دورکاری، یا دریافت ویزای اسپانسرشیپ به حداکثر برسد. هرگز این موارد را دست کم نگیرید، چرا که مهم‌ترین عامل موفقیت در استخدام، قبل از پرزنت مهارت فنی شما، قدرت پرزنت کردن خودتان از طریق رزومه، کاورلتر، اپلای هدفمند و مصاحبه دادن رقابتی است.
دوره مهارت‌های اپلای کاری و استخدام در شرکتهای خارجی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط ارسلان شورابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,500,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهارت‌های اپلای کاری و استخدام در شرکتهای خارجی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ساسان صفری

دسخوش ارسلان عزیز، جوین شدم به دوره و مطمعنم تجارب بیشتری قرار کسب کنم

ارسلان شورابی

ممنونم ساسان عزیز، لطف داری

امیرحسین امیری

ممنون ارسلان عزیز. واقعا همچین دوره ای به صورت تخصصی لازم بود. مرسی

ارسلان شورابی

خواهش میکنم، لطف داری. امیدوارم همه راضی باشن از دوره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی