اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت فرم ورود اطلاعات در وردپرس با Gravity Forms
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فرم ورود اطلاعات در وردپرس با Gravity Forms

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت فرم در وردپرس با Gravity Forms قصد داریم ساخت فرم ورود اطلاعات با استفاده از گراویتی فرمز و گراویتی ویو در وردپرس را آموزش دهیم. در حال حاضر تقریبا تمام سایت ها برای دریافت اطلاعات از کاربر نیاز به فرم های ورود اطلاعات دارند که برای نمونه می توان به فرم استخدام، فرم سفارش طراحی سایت، فرم مشاوره آنلاین، فرم تماس با ما، فرم درخواست پشتیبانی و … اشاره کرد. برای طراحی فرم آنلاین در وردپرس افزونه های مختلفی وجود دارد که قدرتمندترین افزونه فرم ساز وردپرس، افزون Gravity Forms است که با استفاده از آن می توان فرم های تک صفحه ای و چند صفحه ای پیشرفته و حرفه ای طراحی کرد. در دوره آموزش ساخت فرم ورود اطلاعات در وردپرس با Gravity Forms که یکی از کامل ترین دوره های آموزش طراحی فرم آنلاین Wordpress با استفاده از Gravity Forms است قصد داریم به زبانی ساده و به صورت مرحله به مرحله شما را با نحوه طراحی انواع فرم ها با استفاده از افزونه گراویتی فرمز آشنا کنیم. همچنین در این دوره با بیش از 10 افزودنی حرفه ای گراویتی آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا فرم های حرفه ای تری طراحی کنید. 
دوره آموزش ساخت فرم ورود اطلاعات در وردپرس با Gravity Forms دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا صفرنواده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فرم ورود اطلاعات در وردپرس با Gravity Forms را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی