اطلاعات دوره
آموزش اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری - مقدماتی

96,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 96,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری قصد داریم در 7 ساعت نرم افزار اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری را مطابق با ضوابط نظام مهندسی آموزش دهیم. اتوکد دوبعدی یا همان AutoCAD 2D یک نرم افزار ترسیم فنی و پروژه های مهندسی است که به دلیل دقت بالا در ترسیمات میان کاربران رشته های مختلف مهندسی بسیار شناخته شده است و اغلب پروژه های معماری و نقشه کشی با استفاده از این نرم افزار طراحی می شود. در این دوره به صورت کامل، اتوکد دو بعدی و ترسیم نقشه های دو بعدی معماری را مطابق با ضوابط نظام مهندسی و آزمون های طراحی نظام مهندسی می آموزید. در دوره اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری بصورت کلی با محیط کاربری نرم افزار اتوکد و ابزارهای مختلف آن آشنا می شوید و نحوه استفاده از دستورات مختلف و کاربردی ترسیمی و ویرایشی نرم افزار را یاد می گیرید. تلاش کرده ایم در این دوره به صورت گام به گام همراه با حل مثال های مرتبط مطالب را بیان کنیم. همچنین در آموزش اتوکد دو بعدی به حل یک آزمون طراحی نظام مهندسی می پردازیم و به طور کامل از صفر تا صد آن را بررسی می کنیم تا نحوه درست ترسیمات نقشه کشی را یاد بگیرید.
دوره آموزش اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط صهیب دهقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 96,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوکد دو بعدی و نقشه کشی در معماری - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی